  • 1. Data: 2019-04-22 16:33:38
    Temat: przeglad techniczny - pytanie
    Od: mari <m...@g...com>

    witam
    dajmy na to ze sprowadze samochod z niemiec z waznym przegladem np do
    stycznia 2020 roku, to czy musze w Polsce od nowa robic przeglad ? czy
    dopiero w styczniu 2020 ?

  • 2. Data: 2019-04-23 10:54:28
    Temat: Re: przeglad techniczny - pytanie
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 22.04.2019 o 16:33, mari pisze:
    > witam
    > dajmy na to ze sprowadze samochod z niemiec z waznym przegladem np do
    > stycznia 2020 roku, to czy musze w Polsce od nowa robic przeglad ? czy
    > dopiero w styczniu 2020 ?

    Skomplikowana sprawa. Bo i ważny ale nie ma reguł co do terminu. Zdaje
    się wszystko zależy od humoru pani z okienka WK. Gdy kupowałem swoja
    używkę to miała ona niemiecki przegląd na jeszcze ponad 18 miesięcy.
    Pani z okienka przystawiła w DR pieczątkę z adnotacją aby za 6 miesięcy
    zgłosić się na przegląd. Nie mam pojęcia wg jakich zasad tak to rozpisała.

  • 3. Data: 2019-04-23 18:37:09
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Dostałem odpowiedź, że jeśli auto jest starsze niż 5 lat, to badanie trzeba zrobić na
    nowo. Honorują tylko, gdy termin badania z zagranicy pokrywa się z tym, co obowiązuje
    u nas. Czy mają podstawę prawną, czy to wymyśł lokalnego kacyka nie mam pojęciam

  • 4. Data: 2019-04-24 06:40:10
    Od: mara <m...@f...pl>

    Badanie techniczne samochodu sprowadzanego z zagranicy tak samo wyglada
    i kosztuje jak zarejestrowanego w kraju ?

  • 5. Data: 2019-04-25 22:35:25
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2019-04-22 o 16:33, mari pisze:
    > witam
    > dajmy na to ze sprowadze samochod z niemiec z waznym przegladem np do
    > stycznia 2020 roku, to czy musze w Polsce od nowa robic przeglad ? czy
    > dopiero w styczniu 2020 ?

    zależy.. kupowałem sprowadzony samochód, który miał niby jeszcze chyba 9
    miesięcy ważnego przeglądu zagranicznego, ale i tak przed rejestracją
    musiałem jednak zrobić przegląd - "tamtejszy" przegląd był ważny dwa
    lata, podczas gdy u nas obowiązywał roczny.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 6. Data: 2019-04-26 06:48:08
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > dajmy na to ze sprowadze samochod z niemiec z waznym przegladem np do
    > stycznia 2020 roku, to czy musze w Polsce od nowa robic przeglad ? czy

    pytanie zarejestrowany czy nie?
    jeśli tak to teoretycznie nie trzeba ,a w praktyce to trzeba kopać się z
    koniem

    https://forumprawne.org/postepowanie-administracyjne
    /767885-rejestracja-pojazdu-przeglad-techniczny.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2019-04-26 07:24:29
    Od: p...@g...com

    o 100 zeta ? szkoda czasu jak podpadnie w lokalnym WK to beda mu robic pod gorke