  • 1. Data: 2019-04-21 23:30:29
    Temat: Welcome to londyn
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Jak się szybko pozbyć katalizatora?
    https://www.sadistic.pl/welcome-to-the-london-vt4932
    84.htm
    A tak swoją szosą to nie wiedziałem że tam aż taka dzicz jest na drogach.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2019-04-23 01:29:57
    Temat: Re: Welcome to londyn
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2019 23:30:29 +0200, Janusz napisał(a):
    > Jak się szybko pozbyć katalizatora?
    > https://www.sadistic.pl/welcome-to-the-london-vt4932
    84.htm
    > A tak swoją szosą to nie wiedziałem że tam aż taka dzicz jest na drogach.

    Polacy ?

    Choc rodowici Anglicy uczciwoscia nie grzesza ...

    J.

  • 3. Data: 2019-04-23 12:42:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-04-23 01:29, J.F. wrote:

    > Choc rodowici Anglicy uczciwoscia nie grzesza ...

    np. taki Robin Hood. W tamtych czasach strach było wejść do lasu z co
    droższym telefonem. Szybko mógł stać się własnością jakiegoś innego
    biednego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2019-04-25 00:05:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Polacy ?

    Teraz jest zalew Rumunów. Polacy już się dorobili od 2004r ;)

    > Choc rodowici Anglicy uczciwoscia nie grzesza ...

    Mistrzowie improwizacji :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer