  • 1. Data: 2010-06-23 20:55:34
    Temat: PZDR Panda TK na E7 Skarżysko - Radom
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    Ustrzelony dzisiaj - wlepa na klapie po prawej stronie, kolor wozu
    "bordo"? Wyprzedzałem cię ale nie trąbiłem, za ciasno i za szybko było.

  • 2. Data: 2010-06-24 11:14:47
    Temat: Re: PZDR Panda TK na E7 Skarżysko - Radom
    Od: "Corwin" <n...@b...pl>

    > Użytkownik "GregorY" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Ustrzelony dzisiaj - wlepa na klapie po prawej stronie, kolor wozu
    > "bordo"? Wyprzedzałem cię ale nie trąbiłem, za ciasno i za szybko było.

    Jestem tu nowy więc zapytam - to powyższe to jakiś folklor grupowy, czy też
    ma to rzeczywiście jakiś sens/znaczenie?

    C.

  • 3. Data: 2010-06-24 11:23:27
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Corwin wrote:

    b.googlegroups.com...

    > Jestem tu nowy więc zapytam - to powyższe to jakiś folklor grupowy, czy
    > też ma to rzeczywiście jakiś sens/znaczenie?

    Chodzi o auta z naklejkami pl.misc.samochody. Ma sens taki sam jak
    "pozdrawiam".

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2010-06-24 11:31:13
    Od: "Corwin" <n...@b...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o auta z naklejkami pl.misc.samochody. Ma sens taki sam jak
    > "pozdrawiam".

    A! I wszystko jasne, dzięki :)

    C.

  • 5. Data: 2010-06-24 13:26:15
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W kwestii formalnej:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/E7_%28trasa_europejska%
    29

    Chyba że miałeś na myśli E77.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2010-06-24 14:36:23
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    > W kwestii formalnej:

    > Chyba e mia e na my li E77.

    owszem - masz rację. Powinno być w temacie ".. na krajowej siódemce"
    lub "E77".

    swoją drogą drapnąć kogoś na E77 i opisać potem na PMS - wrażenia
    bezcenne :)))

    --
    GregorY