  • 1. Data: 2016-03-14 22:00:19
    Temat: przejściówka SD -> micro SD
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Pytanie o przejściówkę, ale odwrotną niż zazwyczaj. Czy istnieje
    adapter, umożliwiający podłączenie pełnowymiarowej karty SD(HC) do
    gniazda micro SD(HC) czy też pozostaje samemu coś wyrzeźbić z cienkiego
    laminatu? Oczywiście mam na myśli przypadek, gdy to gniazdo jest typu
    push-push (z wyrzutnikiem).
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 2. Data: 2016-03-15 09:55:08
    Temat: Re: przejściówka SD -> micro SD
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 14.03.2016 o 22:00, badworm pisze:
> [...]
    > gniazda micro SD(HC) czy też pozostaje samemu coś wyrzeźbić z cienkiego
    > laminatu? Oczywiście mam na myśli przypadek, gdy to gniazdo jest typu

    Jest w przyrodzie, ale parę groszy to kosztuje:
    http://www.aptolink.com/content/sd-microsd-extender-
    card

  • 3. Data: 2016-03-15 10:55:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    badworm pisze tak:

> [...]
    > adapter, umożliwiający podłączenie pełnowymiarowej karty SD(HC) do
    > gniazda micro SD(HC) czy też pozostaje samemu coś wyrzeźbić z

    no to może inspiracje zapodam :)

    http://www.dx.com/p/sd-to-microsd-transflash-card-co
    nverter-module-27001#.Vufbe0B48dA
    http://www.ebay.com/itm/Sintech-SDHC-SD-card-to-micr
    o-SD-TF-extension-adapter-FPC-cable-for-mobile-phone
    -/221149974785
    http://babiwa.com/catalog/product_info.php?products_
    id=65

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-03-15 11:40:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 22:27:31 UTC+1 użytkownik badworm napisał:
> [...]
    > gniazda micro SD(HC) czy też pozostaje samemu coś wyrzeźbić z cienkiego
    > laminatu? Oczywiście mam na myśli przypadek, gdy to gniazdo jest typu

    http://bb.osmocom.org/trac/attachment/wiki/SciphoneD
    reamG2/microsd_extension.jpg ;)

  • 5. Data: 2016-03-15 11:53:21
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > gniazda micro SD(HC) czy też pozostaje samemu coś wyrzeźbić z cienkiego
    > laminatu? Oczywiście mam na myśli przypadek, gdy to gniazdo jest typu
    Nasi żółci bracia oferują w cenie od 4usd
    http://pl.aliexpress.com/wholesale?spm=2114.56010208
    .2.44.b6Cfyw&g=y&SearchText=Sd+przed%C5%82u%C5%BCacz
    +kabla&enSearchText=sd+extension+cable&CatId=0&shipC
    ountry=pl&SortType=price_asc&filterCat=4407,440599,2
    00004414&groupsort=1

  • 6. Data: 2016-03-15 16:39:22
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-15 o 11:53, Kris pisze:
> [...]
    +kabla&enSearchText=sd+extension+cable&CatId=0&shipC
    ountry=pl&SortType=price_asc&filterCat=4407,440599,2

    Ale po co? Po jaką cholerę bić się z g**nem? Uniwersalny czytnik
    _różnych_ kart pamięci kosztuje coś 7,95... złotego! Nie chce mi się
    sprawdzać, ale chyba w tej cenie na Allegro widziałem. I za jego pomocą
    można po-przenosić sobie pliki pomiędzy tymi kartami. Dlaczego duża, ma
    być koniecznie _fizycznie_ dołączana (wpychana w małą ci*kę)??

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 7. Data: 2016-03-15 21:22:19
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2016 03:53:21 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    +kabla&enSearchText=sd+extension+cable&CatId=0&shipC
    ountry=pl&SortType=price_asc&filterCat=4407,440599,2

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi, nie myślałem że aż tyle wariantów tego
    się znajdzie. Laminat o odpowiedniej grubości znalazłem, spróbuję swoich
    sił, a jak się nie uda to dam zarobić Chińczykom te 4$ :)
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 8. Data: 2016-03-16 00:08:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JaNus pisze tak:

> [...]
    > jego pomocą można po-przenosić sobie pliki pomiędzy tymi kartami.
    > Dlaczego duża, ma być koniecznie _fizycznie_ dołączana (wpychana w

    Może to jakaś mega wypasiona szybka karta SD z systemem, może karta z
    WIFI a urządzenie nie ma portu usb. Hu nołz ekscept badworm :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-03-17 09:55:24
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 15 Mar 2016 16:39:22 +0100, JaNus napisał(a):

> [...]
    > można po-przenosić sobie pliki pomiędzy tymi kartami. Dlaczego duża, ma
    > być koniecznie _fizycznie_ dołączana (wpychana w małą ci*kę)??

    Primo: dzięki skorzystaniu z takiej przejściówki (a nie czytnika kart)
    mogę przy pomocy tableta od razu kopiować dane z dużej karty SDHC na
    dysk twardy, podłączony przez USB. Jest więc szybciej i prościej.
    Secundo: czytnik, kabelek do niego to dwa graty, zajmujące miejsce i
    swoje ważące. Posiadany przeze mnie czytnik wraz z metrowym przewodem
    ważą niecałe 60g, a przejściówka z micro SD na pełne SD nie powinna być
    cięższa niż 10g. Niby drobiazg, ale w sytuacji gdy liczy się każdy gram,
    różnica jest spora.
    GG#2400455 ICQ#320399066