  • 1. Data: 2009-11-20 12:02:31
    Temat: przejsciowka z video na rgb, czy mozna rgb z vga wyciagnac?
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    witam,
    chciałem do radia samochodiwego podłączyć kamerę cofania, można dokupić
    konwerter ale mam wrażenie że da się to obejść za mniej niz 300zl:)

    Czy mogę wyciągnąć sygnał RGB z VGA, bo z tego co widziałem wtyczka VGA ma
    piny z RGB, pytanie czy to jest czyste - normalne rgb?

    Czy takie cos będzie działać - przejściówka vga wideo, od wideo - kamera ,
    od strony vga wyciagniete RGB i podane do radia?
    Pozdrawiam
    michał

  • 2. Data: 2009-11-20 14:54:37
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

> [...]
    >
    > Czy takie cos będzie działać - przejściówka vga wideo, od wideo - kamera ,
    > od strony vga wyciagniete RGB i podane do radia?

    RGB to skladowe koloru
    Zapomniales jeszcze ze potrzebne sa impulsy synchronizacji...