  • 1. Data: 2011-07-14 13:50:41
    Temat: przekazywanie maili na wiele skrzynek
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Potrzebuje maila "dytrybucyjnego" na ktorego gdy cos przyjdzie to
    forwarduje to dalej na zdefiniowane skrzynki.
    Dotychczas uzywalem filtrow gmaila, ale dotarlem do ograniczenia 20
    odbiorcow.
    W zasadzie to nawet nie musi byc skrzynka ktora odbiera poczte,
    wystarczy alias.
    Jest cos takiego za darmo?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2011-07-14 14:16:45
    Temat: Re: przekazywanie maili na wiele skrzynek
    Od: Fabian <f...@g...pl>

    On 14.07.2011 15:50, kranu wrote:
> [...]
    > odbiorcow.
    > W zasadzie to nawet nie musi byc skrzynka ktora odbiera poczte,

    NTG, załóż sobie następne konto na gmailu i podepnij je pod piersze ;)
    i będziesz miał następne 19 adresów do dyspozycji

  • 3. Data: 2011-07-14 15:58:03
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Fabian napisał:

    > NTG, załóż sobie następne konto na gmailu i podepnij je pod piersze ;)
    > i będziesz miał następne 19 adresów do dyspozycji

    Nie zapomnij wpisać mu się do książki adresowej. :-/
    --
    Wendy! I'm home.

  • 4. Data: 2011-07-14 19:08:24
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>

    Dnia 14.07.2011 kranu <k...@l...pl> napisał/a:
> [...]
    > odbiorcow.
    > W zasadzie to nawet nie musi byc skrzynka ktora odbiera poczte,

    W Google for Apps jest cos takiego jak grupa dyskusyjna
    Nie wiem jakie tam jest ograniczenie - ale dokladnie do tego to sluzy.