  • 1. Data: 2009-05-03 17:05:49
    Temat: przeniesienie numer nie mozna sie dzodzownic...
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    przenosilem numer z ery do plusa
    numer niby przeniesiony z malym ale...
    nie mozna sie do mnie dodzwonic

    1) z plusa czasami zaskoczy za n-tym razem
    2) ze stacjonarnych (upc) da sie dodzwonic a z dialogu juz nie z tepsy nie
    3) era / orange nie..
    4) smsy dochodza,

    i teraz pytanie - co i kto mogl spierdzielic ?
    w czwartek zglosilem problem, do dzisiaj nie rozwiazali sprawy
    (ze nby dlugi weekend a dzial przenoszenia numerow nie pracuje)
    dzial tech. plusa zwala ze era zle "zwolnila" moj numer
    w erze mowia ze to plus... a do mnie jak sie dodzwnic nie mozna bylo
    tak nie mozna dalej...

    czego ew. moge sie domagac w ramach reklamacji ?

  • 2. Data: 2009-05-03 18:31:03
    Temat: Re: przeniesienie numer nie mozna sie dzodzownic...
    Od: Pete <n...@n...com>

    Michal pisze:

    > czego ew. moge sie domagac w ramach reklamacji ?

    Tego, co w ustawie - obniżenia o 1/30 abonamenty za każdy dzień
    niedziałającej usługi.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-05-03 18:38:04
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Maj, 19:05, "Michal" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dzial tech. plusa zwala ze era zle "zwolnila" moj numer
    > w erze mowia ze to plus... a do mnie jak sie dodzwnic nie mozna bylo

    Jaki jest objaw (komunikat, zapowiedź) z plusa gdy się nie możesz
    dodzwonić ?

    Ircys

  • 4. Data: 2009-05-03 19:53:10
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    Jaki jest objaw (komunikat, zapowiedź) z plusa gdy się nie możesz
    dodzwonić ?

    z plusa jak nie zaskakuje nie ma komunikatu tylko wyskakuje na E51
    "przerwane"
    i po prostu nie laczy
    a z ery i orange / stacjonarnego gada babka ze bledny numer / nie ma
    takiego numeru...

  • 6. Data: 2009-05-03 20:35:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pete wrote:

    > Tego, co w ustawie - obniżenia o 1/30 abonamenty za każdy dzień
    > niedziałającej usługi.

    Nieprawda - ustawa reguluje odszkodowanie tylko dla usługi powszechnej.
    W tym przypadku może przsługiwać odszkodowanie ustalone w regulaminie +
    np. wyrównanie udokumentowanych strat.

    M.

  • 7. Data: 2009-05-04 07:39:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nieprawda - ustawa reguluje odszkodowanie tylko dla usługi powszechnej.
    > W tym przypadku może przsługiwać odszkodowanie ustalone w regulaminie +

    A jak myślisz, co będzie w regulaminie?

    > np. wyrównanie udokumentowanych strat

    Tu życzę powodzenia w dokumentowaniu strat.
    I dochodzenia tego przed sądem.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-05-04 08:10:02
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Michal" <b...@o...pl> napisał
> [...]
    > "przerwane"
    > i po prostu nie laczy
    > a z ery i orange / stacjonarnego gada babka ze bledny numer / nie ma

    Gdy jakieś 2 lata temu przenosiłem nr z TT do S+, to wszystko działało
    prawidłowo po kilku godzinach od wyłączenia (w nocy) numeru przez Erę.
    Ja trafiłem na poniedziałek po weekendzie, Ty na czwartek przed weekendem.
    Obecnie chyba jest z tym problem ilościowy albo kwestia chęci do pracy.

    Od dziś mam nr w Play (z TT) a za cholerę nic nie działa, choć Era podobnie
    jak wtedy wyłączyła kartę około 2 w nocy. "Abonent tego numeru nie przyjmuje
    połączeń przychodzących" gdy dzwonię albo "Wybrany numer nie istnieje" gdy
    chcę wykonać połączenie z nr - wszystkie komunikaty pochodzą z Play, więc
    Ery nie winię.
    A że bardzo mi się nie spieszy, do wieczora mogę poczekać z ochrzanem.

    O właśnie dostałem SMS-a z TakTak z zachętą do korzystania z pakietów
    minutowych - znaczy, że coś się dzieje w interesie ;)

    Maciek.

  • 9. Data: 2009-05-04 10:00:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pete wrote:

    > Tu życzę powodzenia w dokumentowaniu strat.
    > I dochodzenia tego przed sądem.

    Nauka radziecka zna już takie przypadki. Oczywiście nie myślę o
    odszkodowaniu za straty moralne, ale za wymierne, biznesowe...

    M.

  • 10. Data: 2009-05-04 10:18:28
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek"
> [...]
    > Obecnie chyba jest z tym problem ilościowy albo kwestia chęci do pracy.

    I o 12:15 ruszyło we wszystkich kierunkach. Ciekawe jak u autora wątku?

    Maciek.