  • 11. Data: 2009-05-04 10:55:28
    Temat: Re: przeniesienie numer nie mozna sie dzodzownic...
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Maj, 21:53, "Michal" pisze...
    > Jaki jest objaw (komunikat, zapowiedź) z plusa gdy się nie możesz
    > dodzwonić ?

    > z plusa jak nie zaskakuje nie ma komunikatu tylko wyskakuje na E51
    > "przerwane"
    > i po prostu nie laczy
    > a  z ery i orange / stacjonarnego gada babka ze bledny numer / nie ma
    > takiego numeru...

    Męcz Plusa

    Ircys

  • 12. Data: 2009-05-04 14:50:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nauka radziecka zna już takie przypadki. Oczywiście nie myślę o
    > odszkodowaniu za straty moralne, ale za wymierne, biznesowe...

    Rzuc linkiem, bo nie wierze.

    --
    Pete

  • 13. Data: 2009-05-04 15:38:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pete wrote:

    > Rzuc linkiem, bo nie wierze.

    Nie ma linków, nie ma śladów. W dobrze pojętym interesie stron (albo
    conajmniej jednej ze stron) nie wypuszcza się takich spraw na światło
    dzienne ;)
    Oczywiście nie mówię tu o ani o stratach rzędu 50 zł ani 50 tysięcy. Coś
    pomiędzy, powiedzmy kilka tysięcy peelenów.
    Wysokoopłacani prawnicy zdają sobie sprawę, że do pewnego pułapu lepiej
    zapłacić za milczenie ;) A dodatkowo, jeśli druga strona ma mocne
    dowody, to lepiej wybrać mniejsze zło.

    M.

  • 14. Data: 2009-05-04 17:40:25
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    > I o 12:15 ruszyło we wszystkich kierunkach. Ciekawe jak u autora wątku?

    ciagle tak samo...
    cos niby kombinuja ale w dzial technicznt ich to ja nie wierze...

  • 15. Data: 2009-05-05 12:08:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nie ma linków, nie ma śladów. W dobrze pojętym interesie stron (albo
    > conajmniej jednej ze stron) nie wypuszcza się takich spraw na światło
    > dzienne ;)

    Czyli innymi slowy - urban legend.
    I tak nalezy traktowac mozliwosc uzskania czegos wiecej niz ustawowe 1/30

    --
    Pete