  • 11. Data: 2011-08-18 00:22:10
    Temat: Re: przenośne fotoradary ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > przenośnie mają i będą mieli... nie obsługują tylko stacjonarnych.

    Ale stacjonarny i przenośny to w 90% jest to samo urządzenie.
    Tzn. FR stacjonarny, to przenośny zapakowany w skrzynkę dzięki której
    nie trzeba go pilnować.

    To oni ITD co w końcu przekazali? Tylko maszty bez "wkładów"?

  • 12. Data: 2011-08-18 01:59:10
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-08-18 00:20, Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Tylko jak się to ma do nieprzeźroczystości szyb w podczerwieni?
    Nijak, bo to bardzo bliska podczerwień, a szyby "atermiczne" są słabiej
    przepuszczalne dopiero dla "dalekiej" podczerwieni czyli promieniowania
    cieplnego.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2011-08-18 02:11:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 23:06:37 +0200, Haha napisał(a):
    > Nie zatrzymali mnie. Stali przy samochodzie - troche to wyglądało jakby
    > zrobili co mieli zrobić i czekali na kolejną ofiarę. Jestem przekonany że
    > mnie namierzyli ale skoro nie zatrzymali to musieli mieć jakiś fotoradar
    > (bo chyba musieliby mieć jakiś dowód ??). I zastanawiam sie co to było
    > skoro w sumie nie było żadnego błysku.

    A nie jest tak ze Policja nie ma juz zadnych FR - bo wszystkie przekazala
    ITD ?

    Przynajmniej zadnych przenosnych - bo podejrzewam ze jesli mieli jakies
    sprytne rejestratory w pojazdach - to te mogli zachowac ..

    J.

  • 14. Data: 2011-08-18 10:16:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-08-18 02:11, J.F. wrote:

    > Przynajmniej zadnych przenosnych - bo podejrzewam ze jesli mieli jakies
    > sprytne rejestratory w pojazdach - to te mogli zachowac ..

    Tak dla przypomnienia, w nowych oznakowanych Alfach radar Iskra procz
    tego ze moze mierzyc jadacych z przeciwka, moze robic foto podczas
    postoju.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2011-08-18 10:20:16
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    elmer radi radisson wrote:

    > Tak dla przypomnienia, w nowych oznakowanych Alfach radar Iskra procz
    > tego ze moze mierzyc jadacych z przeciwka, moze robic foto podczas
    > postoju.

    No właśnie. Czyli już po mnie.

  • 16. Data: 2011-08-18 11:32:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-08-18 10:20, Haha wrote:

    > No właśnie. Czyli już po mnie.

    Nie lapiesz przypadkiem jakiejs paranoi? To ze minales jakas radiole
    nie oznacza ze byla tak wyposazona i ciachala ruch. Szczegolnie jesli to
    nie byla Alfa. Panowie pewnie skasowali jakiegos pechowca a w tym
    czasie cala reszta plynela obok bezkarnie mniej czy bardziej grzecznie,
    az do momentu kolejnego zarzucenia haczyka. Normalka.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2011-08-18 11:38:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-18 11:32, elmer radi radisson pisze:

    > Nie lapiesz przypadkiem jakiejs paranoi? To ze minales jakas radiole

    Może to jeden z tych co jak widzi policję, to wpada w panikę dostaje
    palpitacji i hamuje do 50km/h niezależnie jakie jest ograniczenie. Po
    czym ma temat do rozmów na najbliższy miesiąc.

    A.

  • 18. Data: 2011-08-18 12:47:44
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Arek wrote:

    > Może to jeden z tych co jak widzi policję, to wpada w panikę dostaje
    > palpitacji i hamuje do 50km/h niezależnie jakie jest ograniczenie. Po
    > czym ma temat do rozmów na najbliższy miesiąc.

    Tak ! To właśnie jeden z tych.

  • 19. Data: 2011-08-18 12:58:04
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > czasie cala reszta plynela obok bezkarnie mniej czy bardziej
    > grzecznie, az do momentu kolejnego zarzucenia haczyka. Normalka.

    Nie mam paranoi, nie mieli nikogo, nie wyglądali jakby właśnie mieli
    przerwe. Skoro mnie nie zatrzymali to albo brali tylko takich
    co jadą 200km/h albo mieli sprzęt który robi dokumentacje
    zdjęciową a mandaty można wystawiać później.

  • 20. Data: 2011-08-18 13:08:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Haha" <e...@g...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > co jadą 200km/h albo mieli sprzęt który robi dokumentacje
    > zdjęciową a mandaty można wystawiać później.

    Albo robili za straszaka/polowali na jadących wężykiem.