  • 1. Data: 2014-04-07 16:24:16
    Temat: przetwornice a kondensator
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    takie praktyczne pytanie, czy można wymienić kondensator wyjściowy w
    przetwornicy na większy/mniejszy?

  • 2. Data: 2014-04-07 17:08:08
    Temat: Re: przetwornice a kondensator
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-04-07 16:24, tusk, donald tusk napisał/a:
    > takie praktyczne pytanie, czy można wymienić kondensator wyjściowy w
    > przetwornicy na większy/mniejszy?

    Można. Nawet na taki 15cm albo na 0,5cm

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-04-07 18:09:22
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-07 16:24, tusk, donald tusk napisał/a:
    > takie praktyczne pytanie, czy można wymienić kondensator wyjściowy w
> [...]

    Czarku,
    na aż tak mały? Tylko 0,5cm? Toż nasz "fachowiec" z.b.ł. (z bożej łaski) nie
    da rady go wlutować.

  • 4. Data: 2014-04-07 18:17:31
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-07 18:09, Jan pisze:

    > Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup

    > Można. Nawet na taki 15cm albo na 0,5cm

    idź całować w dupę tuska i gronkiewicz buraku, i wypad z mojego wątku!

    czy jan to kolejne wcielenie dupostrzelca donek69bronek?

  • 5. Data: 2014-04-07 18:26:53
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-04-07 16:24, tusk, donald tusk pisze:
    > takie praktyczne pytanie, czy można wymienić kondensator wyjściowy w
    > przetwornicy na większy/mniejszy?

    Absolutnie, nie można.

    JK

  • 6. Data: 2014-04-07 18:30:57
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-07 18:26, JK pisze:

    > Absolutnie, nie można.
    >
    > JK

    no właśnie, a dlaczego? większy kondzior powinien skutkować mniejszymi
    tętnieniami, bo chyba naładować i tak się naładuje... w czym problem?

  • 7. Data: 2014-04-07 18:32:59
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]
    idź całować w dupę tuska i gronkiewicz buraku, i wypad z mojego wątku!

    czy jan to kolejne wcielenie dupostrzelca donek69bronek?

    A to wyrzucanie, to czyja nauka? Księdza proboszcza?
    Ja ani nikogo w dupę nie całuję ani nie wypadam. Raczej spadaj ty, uczony
    inaczej.

  • 8. Data: 2014-04-07 18:37:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nauka płynie z... europy... buraku (a to już od siebie)

  • 9. Data: 2014-04-07 18:42:01
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > A to wyrzucanie, to czyja nauka? Księdza proboszcza?
    To jest niesmaczne.
    Skończcie ten wątek chłopcy.
    S.

  • 10. Data: 2014-04-07 18:55:54
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 07.04.2014 18:30, tusk, donald tusk pisze:

    > no właśnie, a dlaczego? większy kondzior powinien skutkować mniejszymi
    > tętnieniami, bo chyba naładować i tak się naładuje... w czym problem?

    Nie można, bo większy nie zmieści się na płytce, a mniejszy będzie miał
    mniejszy rozstaw nóżek i nie będzie pasował w otworki.