  • 1. Data: 2014-04-07 18:39:05
    Temat: toolchainsy do ARM
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no to może mała dyskusja o środowiskach do programowania ARMów?
    może Ktoś zaznajomiony podeśle parę interesujących linków?

  • 2. Data: 2014-04-07 20:07:22
    Temat: Re: toolchainsy do ARM
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-04-07 18:39, tusk, donald tusk pisze:
    > no to może mała dyskusja o środowiskach do programowania ARMów?
    > może Ktoś zaznajomiony podeśle parę interesujących linków?

    Ty masz tu znajomych?
    http://www.freddiechopin.info/pl/artykuly/35-arm/59-
    arm-toolchain-tutorial

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2014-04-07 21:39:57
    Od: LS <l...@g...com>

    W dniu 2014-04-07 18:39, tusk, donald tusk pisze:
    > no to może mała dyskusja o środowiskach do programowania ARMów?
    > może Ktoś zaznajomiony podeśle parę interesujących linków?

    Boszszsz, 5 programów do projektowania, 5 rodzin kontrolerów, 5
    środowisk, łeb jak sklep aby to ogarnąć, chyba masz dużo czasu na naukę.
    A kiedy projektujesz?

  • 4. Data: 2014-04-07 22:54:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-04-07 21:39, LS pisze:

    > Boszszsz, 5 programów do projektowania, 5 rodzin kontrolerów, 5
    > środowisk, łeb jak sklep aby to ogarnąć, chyba masz dużo czasu na naukę.
    > A kiedy projektujesz?

    No jeszcze administruje portalem dla elektroników :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2014-04-08 10:09:39
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 07.04.2014 22:54, Mario pisze:

    > No jeszcze administruje portalem dla elektroników :)

    Normalnie osinobus... czy jakoś tak ;-)

  • 6. Data: 2014-04-08 10:23:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Tuesday, April 8, 2014, 10:09:39 AM, you wrote:

    > Normalnie osinobus... czy jakoś tak ;-)

    Myślę, że jest znacznie gorzej - aż mi szkoda człowieka mimo, że go
    nie lubię.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-04-08 10:27:13
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    o witamy moderację gupy p.m.elektronika...

  • 8. Data: 2014-04-08 12:54:57
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.04.2014 10:27, tusk, donald tusk pisze:
    > o witamy moderację gupy p.m.elektronika...

    Nikt nic nie moderuje. Twoje posty nie są blokowane ani usuwane.
    Ty masz prawo pisać co ślina na język/klawiaturę przyniesie, my mamy
    prawo odpowiadać jak nam się podoba :-) Ty masz prawo to czytać lub nie.

  • 9. Data: 2014-04-08 13:55:08
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-08 12:54, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Nikt nic nie moderuje. Twoje posty nie są blokowane ani usuwane.
    > Ty masz prawo pisać co ślina na język/klawiaturę przyniesie, my mamy
    > prawo odpowiadać jak nam się podoba :-) Ty masz prawo to czytać lub nie.

    dokładnie, jebać europę...

  • 10. Data: 2014-04-08 14:21:15
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.04.2014 13:55, tusk, donald tusk pisze:

    > dokładnie, jebać europę...

    Twoje preferencje seksualne są twoją prywatną sprawą...