  • 11. Data: 2014-04-08 09:47:58
    Temat: Re: przetwornice a kondensator
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Apr 2014 18:09:22 +0200, Jan napisał(a):

    > Użytkownik "Czarek" napisał w wiadomości grup

    > Można. Nawet na taki 15cm albo na 0,5cm

    Przy czym należy pamiętać że cm to jednostka pojemności.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-04-08 12:36:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-07 18:55, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Nie można, bo większy nie zmieści się na płytce, a mniejszy będzie miał
    > mniejszy rozstaw nóżek i nie będzie pasował w otworki.

    Ktoś tu zna przypadek, że po zmianie kondziora na inny przetwornica
    przestała działać?

  • 13. Data: 2014-04-08 12:49:49
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.04.2014 12:36, tusk, donald tusk pisze:

    > Ktoś tu zna przypadek, że po zmianie kondziora na inny przetwornica
    > przestała działać?

    Znam

  • 14. Data: 2014-04-08 13:07:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Apr 2014 12:49:49 +0200, Grzegorz Kurczyk napisał(a):

    > Znam

    Ja też. Kiedyś wlutowałem odwrotnie, huknęło i przestało działać :)
    --
    Jacek

  • 15. Data: 2014-04-08 13:11:18
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja też. Kiedyś wlutowałem odwrotnie, huknęło i przestało działać :)

    To tak jak mnie - tylko tam była taka uproszczona przetwornica - trafo +
    mostek.

  • 16. Data: 2014-04-08 13:29:07
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.04.2014 13:07, Jacek Maciejewski pisze:

    > Ja też. Kiedyś wlutowałem odwrotnie, huknęło i przestało działać :)

    Ale nie zawsze tak musi być. Ostatnio do przetwornicy wlutowywałem
    kondensatory jak leci bez patrzenia na to czy tak czy odwrotnie i
    wszystko działa jak należy :-)

  • 17. Data: 2014-04-08 19:12:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Ja też. Kiedyś wlutowałem odwrotnie, huknęło i przestało działać :)

    łoo, to ja miałem lepiej, huknęło i po pokoju pełno konfetti klejącego
    się latało.
    Ale to też było trafo plus mostek.

  • 18. Data: 2014-04-08 19:17:56
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Nie można, bo większy nie zmieści się na płytce, a mniejszy będzie
    > miał mniejszy rozstaw nóżek i nie będzie pasował w otworki.

    a nie tak, że większy to nigdy się nie naładuje do końca i nie osiągnie
    parametrów pracy przez co spadnie jego wydajność, a jak będzie za mały
    to przeładuje się i nadmiar energii go rozsadzi?

  • 19. Data: 2014-04-08 19:23:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    On 2014-04-08 19:17, Irokez wrote:

    > a nie tak, że większy to nigdy się nie naładuje do końca i nie osiągnie
    > parametrów pracy przez co spadnie jego wydajność, a jak będzie za mały
    > to przeładuje się i nadmiar energii go rozsadzi?

    Powinieneś dodać jakąś emotkę, bo ktoś uzna, że ty tak naprawdę.

    --
    pozdrawiam
    MD