  • 1. Data: 2014-02-08 17:26:25
    Temat: przewód tasiemka kolorowa
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    może Ktoś mi podpowie, jakiś czas temu dostałem linka do firmy sprzedającej
    kolorowe kable taśmowe w różnych grubościach, 0,35, 0,5, 0,75, może Ktoś
    kojarzy firmę i podpowie?
    coś mi się kołacze, że to było jakieś nazwisko, coś jak maszczyk, sławmir
    itp... ale nie pamiętam, a nie zapisałem.

  • 2. Data: 2014-02-08 17:31:15
    Temat: Re: przewód tasiemka kolorowa
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ld5lrj$76s$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > coś mi się kołacze, że to było jakieś nazwisko, coś jak maszczyk, sławmir
    > itp... ale nie pamiętam, a nie zapisałem.
    http://www.tme.eu/pl/katalog/przewody-i-kable_112533
    /#id_category=100564&s_field=artykul&s_order=ASC&pag
    e=1%2C20
    może być?
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 3. Data: 2014-02-09 00:37:33
    Temat: Re: przew?d tasiemka kolorowa
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-08 17:26, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > coś mi się kołacze, że to było jakieś nazwisko, coś jak maszczyk,
    > sławmir itp... ale nie pamiętam, a nie zapisałem.
    Piszczy, obywatel Piszczyk

  • 4. Data: 2014-02-09 09:44:09
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

> [...]
    > sprzedającej kolorowe kable taśmowe w różnych grubościach, 0,35, 0,5,
    > 0,75, może Ktoś kojarzy firmę i podpowie?

    Może:
    http://sklep.vega-tronik.eu/przewody-wstazkowe-tlwy-
    c-64_108_109.html

    Paweł