  • 1. Data: 2012-05-12 21:04:50
    Temat: przewody zaplonowe
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Po 12 latach przetarl sie przewod wysokiego napiecia i ma przebicie na
    gazie.
    Oryginaly byly yazaki i gdyby nie przetarcie to jezdzily by dalej.

    Jakiej firmy przewody sa godne polecenia?
    Z tego co sie naczytalem to te produkowane obecnie sa jakeis wyjatkowo
    krotko trwale i do tych yazakow nijak sie maja.

    pzdr

  • 2. Data: 2012-05-14 09:11:52
    Temat: Re: przewody zaplonowe
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Jakiej firmy przewody sa godne polecenia?

    Ja używam Mopara i jestem zadowolony.

  • 3. Data: 2012-05-14 16:45:28
    Od: " " <e...@g...pl>

    Tmek <T...@d...ek> napisał(a):
    > Witam
    Hej
> [...]
    > Z tego co sie naczytalem to te produkowane obecnie sa jakeis wyjatkowo
    > krotko trwale i do tych yazakow nijak sie maja.

    Jak Japoniec to szukał bym Seiwy - na pewno cenowo się nie załamiesz, a
    przewody strugają co najmniej przyzwoite.
    Warto też poszukać NGK, ale cenowo już może nie być za różowo.

  • 4. Data: 2012-05-14 19:13:03
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    >
    > Jak Japoniec to szukał bym Seiwy - na pewno cenowo się nie załamiesz, a
    > przewody strugają co najmniej przyzwoite.
    > Warto też poszukać NGK, ale cenowo już może nie być za różowo.

    A czy NGK to obecnie jedynie nazwa czy warte to nadal ceny?

    pzdr

  • 5. Data: 2012-05-15 16:07:32
    Od: " Wanamingo" <e...@g...pl>

    Tmek <T...@d...ek> napisał(a):

    > A czy NGK to obecnie jedynie nazwa czy warte to nadal ceny?

    Hej.
    Wszystko zależy od ceny. Jeżeli maja kosztować w kategorii uranu, to
    faktycznie czasem po prostu nie opłaca się inwestować w samą firmę.
    Wywal Pan dane autka to zobaczym co się nada.

    --
    Wanamingo!