  • 1. Data: 2012-05-12 09:23:07
    Temat: wycieraczki ( pióra) samochodowe
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    Jakie obecnie są dobre wycieraczki samochodowe ( standardowe).
    Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
    Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie
    wiem co wybrać
    Z.

  • 2. Data: 2012-05-12 09:35:21
    Temat: Re: wycieraczki ( pióra) samochodowe
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
    > Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie

    Ja do wszystkich aut kupuje tylko to:
    http://www.aeroauto.pl/index2.htm

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 3. Data: 2012-05-12 10:41:44
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-12 09:23, zbigniew pisze:
> [...]
    > Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
    > Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie

    Jak masz standardowe to bierz najtansze z marketu, jak sie zuzyja to
    pojdziesz po nowe. Dzisiaj juz nie produkuja dobrych wycieraczek, wiec
    nie ma co sie rzucac na jakies markowe.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 4. Data: 2012-05-12 13:56:51
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Jak masz standardowe to bierz najtansze z marketu

    ...poza tymi marki "Car OK" ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-05-12 14:28:35
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello v...@i...pl !:

    > Jak masz standardowe to bierz najtansze z marketu, jak sie zuzyja to
    > pojdziesz po nowe. Dzisiaj juz nie produkuja dobrych wycieraczek, wiec
    > nie ma co sie rzucac na jakies markowe.

    Racja - a ja wymieniam tylko same gumki, z Motgumu najczęściej, po 7 zł
    sztuka. Kwadrans roboty, raz-dwa do roku, zbierają idealnie.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 6. Data: 2012-05-12 16:53:18
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-05-12 13:56, M1SLQ pisze:
    > ...poza tymi marki "Car OK" ;)

    oraz Bottari i innej najtańszej Chinszczyzny sprzedawanej często bez
    żadnej prawdziwej marki. Większość z tego chłamu nie zbiera dobrze nawet
    gdy są nowe a co dopiero po kilku tygodniach używania. Kupiłem najtańszą
    płaską z Reala (10zł/szt) w jakimś zielonkawym opakowaniu i działała
    dobrze przez niecały tydzień. 10zł wyrzucone w błoto.

  • 7. Data: 2012-05-12 18:35:58
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-12 14:28, Grzegorz pisze:

    > Racja - a ja wymieniam tylko same gumki, z Motgumu najczęściej, po 7 zł
    > sztuka. Kwadrans roboty, raz-dwa do roku, zbierają idealnie.

    Też tak robię. Przy mojej standardowej Kowalskiego jeździe nie
    zauważyłem różnicy czy założę oryginały za 70 zł czy gumki.
    Tak wiem. Są tacy co sobie z gumkami nie radzą :-)
    W sumie to bezmyślna rozrzutność i ekologiczna niepoprawność takie
    wymienianie całych piór. Są akcję o wyjmowaniu ładowarki, zakładaniu
    energooszczędnych żarówek, segregacji odpadów... A tu?

  • 8. Data: 2012-05-12 22:00:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-12 18:35, z pisze:

    > Też tak robię. Przy mojej standardowej Kowalskiego jeździe nie
    > zauważyłem różnicy czy założę oryginały za 70 zł czy gumki.
    > Tak wiem. Są tacy co sobie z gumkami nie radzą :-)

    Gdzie Wy to kupujecie? Bo ja tylko raz trafilem w sklepie gumki i
    oczywiscie nabylem, niedawno wymienialem wiec jeszcze nie mam zdania na
    ich temat, bo malo jezdze.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 9. Data: 2012-05-13 08:21:15
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-05-12 22:00, v...@i...pl pisze:

    > Gdzie Wy to kupujecie? Bo ja tylko raz trafilem w sklepie gumki i
    > oczywiscie nabylem, niedawno wymienialem wiec jeszcze nie mam zdania na
    > ich temat, bo malo jezdze.

    ja też się nie spotkałem z tym towarem

  • 10. Data: 2012-05-13 08:26:39
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-13 08:21, zbigniew pisze:

    > ja też się nie spotkałem z tym towarem

    Bo to nie jest takie proste.
    Znalazłem fajny mały sklepiki w CMT w lublinie.
    Powiem więcej. Gość ma nakrętki na wętylki z _metalowym_ "dziubkiem"
    "kluczem" :-)