  • 1. Data: 2012-05-12 17:15:09
    Temat: Czy to dobre auto jest ? (otomoto)
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    witam,

    Czy nada się do jazdy ?

    http://otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-
    C24242355.html

    widać czy i gdzie było uderzone i gdzie ma szpachlę ?

    i czy coś widać więcej z fotek :)

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-05-12 19:35:07
    Temat: Re: Czy to dobre auto jest ? (otomoto)
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    " Michał" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > http://otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-
    C24242355.html
    > widać czy i gdzie było uderzone i gdzie ma szpachlę ?

    hmmm żaden ze mnei ekspert ale ponoć awaryjne są te Rovery...

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2012-05-12 20:00:34
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    C24242355.html

    > hmmm żaden ze mnei ekspert ale ponoć awaryjne są te Rovery...

    Podobno trochę, ale i tak lepsze od francuzów (serio psuje się to
    jeszcze bardziej od takiego Peugeota 607 ? )

    Tylko to jedyny Rover na którego w ogóle da się patrzeć, reszta to
    jakiś potworny złom na hondach budowany niebezpieczny ze hej.

    tutaj naliczyłem 8 poduszek, i klatki nie zgniecie odrazu przy
    strzale 60km/h.

    btw. co lepsze Peugeot 607 czy Rover 75 czy Volvo S80 ?

    (auto nie dla mnie, siostra wymienia na chwilkę i chce coś
    mniejszego, niż to co ja lubię)

  • 4. Data: 2012-05-12 20:41:33
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Tylko to jedyny Rover na którego w ogóle da się patrzeć,

    fajny masz gust.

  • 5. Data: 2012-05-12 21:07:10
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > fajny masz gust.

    to nie o gust chodzi, tylko w >>każdym innym roverem się GINIE <<
    w miejskiej czołówce - siostrze niczego innego nie polecę niż 75.
    Aczkolwiek pewnie przyjemne i miękkie są uderzenia
    w okolicach 38km/h ;) ale przy 64km/h trup, niezależnie od szczęścia.

    http://euroncap.com/results/rover.aspx?dontlaunchmob
    ile=1

    poza tym wszystko inne za stare i złe ;) 600 i 800 są stare
    i Matiz/Lanos DRAMATYCZNIE bezpieczniejszy ;)

    tu film crashtest jak zabija kierowce, kilkukrotnie w 600 z 1997:
    http://www.youtube.com/watch?v=YVaYwbU8xzk

    coś jak mercedes c klasa z podobnego rocznika czy bmw3 brrrr....

  • 6. Data: 2012-05-12 21:27:37
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=YVaYwbU8xzk
    >
    > coś jak mercedes c klasa z podobnego rocznika czy bmw3 brrrr....

    filmików garść:

    Rover 75 (o zgrozo bezpieczniejszy sporo od Volvo S80)
    http://www.youtube.com/watch?v=mVlpJoSLR8I

    I tu dla porównania najbezpieczniejsze auta świata
    (zginąć się w zasadzie nie da ;) ), Renault Vel Satis 2002:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZnXGczFbjPM

    Oraz BMW7 2009 F01, przy bardzo niskich prędkościach (56km/h)
    http://www.youtube.com/watch?v=AYdp_MzHo_g
    (oni to chyba nigdy nie pójdą w bezpieczeństwo ;) )

    http://euroncap.com/tests/rover_75_2001/91.aspx
    http://euroncap.com/tests/renault_vel_satis_2002/132
    .aspx
    http://euroncap.com/results/mercedes_benz/e_class/20
    10/397.aspx

  • 7. Data: 2012-05-12 21:35:12
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]

    > http://www.youtube.com/watch?v=AYdp_MzHo_g
    > (oni to chyba nigdy nie pójdą w bezpieczeństwo ;) )

    tfu dobra, bo ja wklejam linki z kategorii
    "Dlaczego nie kupować poziomu Seicento" co chyba dziś jest dość
    oczywiste (btw. kumpel SC rozbił, siniaka zrobił na ręce auto do
    kasacji - zmienił na inne o 3.5 gwiazdki wzwyż ;) - czyli 5***** )

    otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-C242423
    55.html

    chodzi mi o ten model z linka czy jest ok ? czy coś złego widać ?

    (i nie chodzi mi o zarżnięcie silnika, które pewnie szybko nastąpi,
    bo siostra ma te same zdolności co ja - 2 silniki trupy - tylko
    mniej jeździ ;) ).

  • 8. Data: 2012-05-12 21:36:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał wrote:
    > witam,
    >
    > Czy nada się do jazdy ?
    >
    > http://otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-
    C24242355.html

    > widać czy i gdzie było uderzone i gdzie ma szpachlę ?

    jak szukałem vel satisa to sie tyle "ładnych" na zdjeciahc wozów naoglądałem
    i każdy w realu był obtardy syfny i malaryczny.

  • 9. Data: 2012-05-12 21:48:16
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-05-12 17:15, Michał pisze:
    > witam,
    >
    > Czy nada się do jazdy ?
    Bez oleju?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2012-05-12 21:49:40
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-05-12 17:15, Michał wrote:
    > witam,
    >
    > Czy nada się do jazdy ?
    >
    > http://otomoto.pl/rover-75-1-8-benzyna-klima-okazja-
    C24242355.html

    Z ciekawosci, nie peniasz towaru z komisu i nie szukasz bezposrednio
    od wlasciciela? Bo abstrahujac juz od samego ewentualnego uczulenia
    na takie miejsca to:
    .. w ogole to sie zastanawiam kto wstawia wlasciwie samochod do komisu.
    Rezygnacja, ze samemu tej sztuki nie sprzeda? Ciezko mi uwierzyc ze
    nie chce/nie umie "sie z tym bujac" i traktuje to jako forme agenta
    nieruchomosci.

    --

    memento lorem ipsum