  • 11. Data: 2018-10-22 23:11:06
    Temat: Re: przykro mi to pisać ale kierowcy BMW są pierdolnieci
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-22 o 20:32, Bolko pisze:

    > Bo jestem cienki
    > ale mam pytanie
    > Gość "z dzieckiem jedzie" i zatrzymuje sie o godzinie 18:20 w październiku
    > gdy już jest ciemno na LEWYM pasie głównej wylotówki z krakowa w stronę Zakopanego.
    > Czy to jest OK?
    >

    > Ja mam dwóch synów i w takiej sytuacji pomyślałebym sobie różne rzeczy.
    > Ale NAPEWNO nie zatrzymał się na LEWYM pasie drogi po której można jechać
    > 70 km/h po to by komus powiedzieć "jebnąć ci".
    > Za cienki jestem na takie akcje.

    Podzielam

  • 12. Data: 2018-10-22 23:21:01
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 22-10-2018 o 23:03, r...@k...pl pisze:

    > A którym pasem jechał?

    Pewnie lewym. BMW nie korzystają z prawego, zawsze je ściąga w lewo :P

  • 13. Data: 2018-10-23 08:00:26
    Od: p...@g...com

    klasyka kalecznych rozwiazan drogowych ... przeciez tam bez problemu mozna skasowac
    wysepke i zrobic pas rozbiegowy zeby Bolko sie nie stresowal :-)
    start zatrzymany przy dozwolonych 70 km/h gdzie lewy pewnie 80-90 km/h do
    najlatwiejszych nie nalezy zwlaszcza ze mozna tego uniknac ...

  • 14. Data: 2018-10-23 15:33:29
    Od: Bok <a...@g...com>

    > Sorry ale kierowcy BMW są pierdolnieci

    osobiście znam tylko 1 kierowce BMW który jest normalny, samochód trzyma
    w garażu pod kocykiem, pieści i dmucha każdą śrubkę, jeździ totalnie
    bezpiecznie i zgodnie z przepisami

  • 15. Data: 2018-10-23 19:10:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Oct 2018 15:33:29 +0200, w <5bcf2327$0$507$65785112@news.neostrada.pl>,
    Bok <a...@g...com> napisał(-a):

    > osobiście znam tylko 1 kierowce BMW który jest normalny, samochód trzyma
    > w garażu pod kocykiem, pieści i dmucha każdą śrubkę, jeździ totalnie
    > bezpiecznie i zgodnie z przepisami

    I to niby normalne? :)

  • 16. Data: 2018-10-23 19:56:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bok pisze tak:

    > osobiście znam tylko 1 kierowce BMW który jest normalny, samochód
    > trzyma w garażu pod kocykiem, pieści i dmucha każdą śrubkę, jeździ
    > totalnie bezpiecznie i zgodnie z przepisami

    Ja znam pięciu (w kraju gdzie posiadanie BMW to nie obciach) a chyba
    uważane za coś fajnego.

    dwoch czarnych, dwóch białych i hindus.

    Zapierdala tylko czarny, jest bardzo spoko. Drugi czarny jest spoko
    jezdzi normalnie. Biały nr 1 jest wrednym chujem jezdzi nomalnie. Biały
    nr2 jest spoko jezdzi normalnie. Hindus jest wrednym chujem jezdzi
    nomalnie.

    także tak.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 17. Data: 2018-10-23 21:33:41
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 23-10-2018 o 19:10, r...@k...pl pisze:

    > I to niby normalne? :)

    Nie ma ludzi normalnych - są tylko nieprzebadani :P

  • 18. Data: 2018-10-23 22:12:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Jest sobie skrzyżowanie
    >https://www.google.pl/maps/@50.0222175,19.9333607,3
    a,75y,315.87h,89.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1sqOiKMSWebCy
    9Xp7fjYD9cg!2e0!7i13312!8i6656

    >ja skręcam w lewo na tym skrzyżowaniu bardzo często
    >a ponieważ jest niezbyt bezpieczne to ZAWSZE uważam
    >bo czesto widze resztki samochodów.

    >O godz 18:20 robie ten sam manewr.
    >Przejeżdzam na środek skrzyżowania i czekam.

    No jak, przeciez nie wolno ci wjechac na skrzyzowanie, jesli nie ma
    mozliwosci zjazdu :-P

    >Za mną ustawia się kolejne auto i zaczyna być nie fajnie
    >bo ja nic nie widze.

    Nie rozumiem ... zdazyles juz skrecic o 90 i stoisz wzdluz jezdni na
    srodku,
    a to kolejne auto tez skrecilo i stoi wzdluz, blokujac ci widok na
    nadjezdzajacych ... w tym momencie to z tylu ?

    Lusterka z prawej strony nie masz, czy stoisz skosnie, a to kolejne
    auto to bardziej obok niz za toba ?

    >Auto trąbi znaczy mam wolne.
    >Bezmyślnie POWOLI skręcam.
    >Ale widzę nadjeżdzające auto.
    >Wiec czekam.
    >Auto przejeżdza ja włączam się do ruchu.
    >200 metrow dalej stoi BMW x3 na awaryjnych.
    >wyskakuje gosc i macha
    >zatrzymuje sie i slysze:
    >- jebnac ci? z dzieckiem jade jebnąc ci?

    A to BMW to bylo to "kolejne auto" co trabilo, czy nadjezdzalo z
    prawej, i sprawiales wrazenie, ze chcesz mu zajechac droge ?

    >wyraziłem chęć współpracy
    >i ja gościa rozumiem bo ja też bym się na jego miejscu zdenerwował
    >ale gość ZATRZYMUJE się na wylotówce z Krakowa w kierunku Zakopanego
    >gdy już jest ciemno z dzieckiem na pokładzie po to żeby przekazać
    >bardzo ważny komunikat.
    >Sorry ale kierowcy BMW są pierdolnieci

    No, skoro bys sie na jego miejscu zdenerwowal, to co sie dziwic, ze i
    on sie zdenerowowal :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-10-24 08:11:03
    Od: p...@g...com

    --No, skoro bys sie na jego miejscu zdenerwowal, to co sie dziwic, ze i on sie
    zdenerowowal :-)

    jeszcze raz bo chyba umknelo:

    gość ZATRZYMUJE się na wylotówce z Krakowa w kierunku Zakopanego gdy już jest ciemno
    z dzieckiem na pokładzie po to żeby przekazać bardzo ważny komunikat.

    a teraz przypomnij sobie kiedy ostatnio wysiadales z auta w podobnej sytuacji :-)
    moge mignac dlugimi moge nacisnac klakson ale nigdy nie przyszlo mi do glowy zeby
    zatrzymac auto i leciec z pretensjami

    *nie jezdze BMW

  • 20. Data: 2018-10-24 08:17:59
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-23 o 19:56, PiteR pisze:
> [...]
    > jezdzi normalnie. Biały nr 1 jest wrednym chujem jezdzi nomalnie. Biały
    > nr2 jest spoko jezdzi normalnie. Hindus jest wrednym chujem jezdzi

    A jak jest z nieuchronnością i wysokością kar w tym kraju?
    Może patrzę stereotypowo, ale podejrzewam, że ich po prostu nie stać na
    zap***nie.