  • 1. Data: 2013-06-17 09:06:48
    Temat: przystawka "smart tv" do telewizora
    Od: K <...@...c>

    witam,
    szukam przystawki do, ktora pozwoli na podlaczenie do tv telefonow,
    tabletow i laptopa z win7. zamysl jest taki zeby wyswietlac,
    zdjecia/filmy z w/w urzadzen. dobrze zeby mialo wlasna lub mozliwosc
    podlaczenia kamery i uruchomienia skype itp. przegladalem allegro, ale z
    tego co czytam w opisach, to prrezentowane przystawki nie oferuja
    wyswietlania multimediow z w/w urzadzen.

  • 2. Data: 2013-06-17 22:39:14
    Temat: Re: przystawka "smart tv" do telewizora
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.06.2013 09:06, K pisze:
    > witam,
    > szukam przystawki do, ktora pozwoli na podlaczenie do tv telefonow,
    > tabletow i laptopa z win7.
    czyli przystawka musi mieć wyjście chinch albo hdmi, które wetkniesz do
    TV, a do "przystawki" wetkniesz... CO?

    > zamysl jest taki zeby wyswietlac,
    > zdjecia/filmy z w/w urzadzen. dobrze zeby mialo wlasna lub mozliwosc
    > podlaczenia kamery
    kamery? Jaka kamera niema wyjścia na TV? USB?

    > i uruchomienia skype itp.
    przystawka umożliwiająca uruchomienie skype? Wejdziesz na strone
    skype.pl i sciągniesz program skype w wersji na.... "przystawkę"?

    możesz w kilku zdaniach opisać jak sobie ten proces wyobrażasz?

    > przegladalem allegro, ale z
    > tego co czytam w opisach, to prrezentowane przystawki nie oferuja
    > wyswietlania multimediow z w/w urzadzen.
    wyświetlanie multimediów z laptopa z win7? laptop z win7 ma ekran, ale
    nie chcesz zniego skorzystać. 90% laptopów można podłączyć do TV i
    wyświetlać to co mają na pulpicie. Ty jednak jak piszesz, chcesz
    uruchomić laptopa i zawartość jego dysku jakoś magicznie udostępnić
    "przystawce"? JAk? Sambą?(otoczenie siecowie) FTP? Czy też chesz
    przerobić całego laptopa z działającym windowsem na pendriva?
    ToMasz

    PS
    a może ty szukasz takiego tabletu bez ekranu, bo jego ekranem jest TV?

  • 3. Data: 2013-06-18 09:51:30
    Od: grego <g...@f...pl>

    W dniu 2013-06-17 22:39, ToMasz pisze:
    > czyli przystawka musi mieć wyjście chinch albo hdmi, które wetkniesz do
    > TV, a do "przystawki" wetkniesz... CO?

    Nic, bo jest Wi-Fi

    > przystawka umożliwiająca uruchomienie skype? Wejdziesz na strone
    > skype.pl i sciągniesz program skype w wersji na.... "przystawkę"?

    Tak, na androida

    > "przystawce"? JAk? Sambą?(otoczenie siecowie) FTP? Czy też chesz
    > przerobić całego laptopa z działającym windowsem na pendriva?

    dlna

    > ToMasz

    Wypowiadasz się ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego
    pojęcia" (ale to typowe w internecie).

    Przykładowa "przystawka Smart TV"
    http://www.measy.com.cn/product/showproduct47_en.htm

    Pozdrawiam
    grego

  • 4. Data: 2013-06-18 09:53:46
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > a może ty szukasz takiego tabletu bez ekranu, bo jego ekranem jest TV?

    Cabletech Smart TV Android URZ0350 1.5GHz ? ;)

  • 5. Data: 2013-06-18 11:16:15
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-06-2013 09:53, BaX pisze:

    > Cabletech Smart TV Android URZ0350 1.5GHz ? ;)

    myslalem wlasnie o tym, ale nigdzie wprost nie jest napisane ze mozna do
    tego zapiac telefon z andrzejem, kompa z winda, gejpada i szerowac np
    zdjecia/filmy na tv.

  • 6. Data: 2013-06-18 11:16:34
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17-06-2013 22:39, ToMasz pisze:
> [...]
    > ToMasz
    >
    > PS
    > a może ty szukasz takiego tabletu bez ekranu, bo jego ekranem jest TV?

    ale o czym ty w ogole do mnie rozmawiasz?

  • 7. Data: 2013-06-18 11:16:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-06-2013 09:51, grego pisze:

> [...]
    >
    > Tak, na androida

    > dlna

    > Wypowiadasz się ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego

    chcial blysnac, ale sie nie udalo.

  • 8. Data: 2013-06-18 11:59:36
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-06-2013 o 09:51:30 grego <g...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak, na androida

    > dlna

    > Wypowiadasz się ironicznie w temacie, o którym nie masz "zielonego

    No to czytamy opis:

    "With the help of U1A, you could suffer online"
    Nic dodać, nic ująć... ;-)
    Aha - skrót DLNA nie występuje na tej stronie.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 9. Data: 2013-06-18 21:15:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    tak, wypowiadam się ironicznie, ale Ty nie wiesz czy mam pojęcie czy nie.
    to niejest przystawka smart TV, tylko dongiel a androidem, naprzykład
    taki za 60zł:

    http://www.ebay.pl/itm/MK809II-Bluetooth-Android-4-1
    -GPU-TV-Box-Mini-PC-Dongle-1-6GHZ-8GB-Fly-Air-Mouse-
    /111054682278?pt=US_Cell_Phone_PDA_Cases&var=&hash=i
    tem5f8017eebe

    problem jest inny. dużo więcej zachodu jest z podłączeniem
    dongla(nazwijmy go tak - po imieniu) z jednej strony do tv, a z drugiej
    do laptopa z windowsem - niż samego lapka do tv.
    > chcial blysnac, ale sie nie udalo.

    możesz pisać co chcesz o błyskaniu, ale jak już zaczynasz wchodzić na
    cieńki lód, to podziel się SWOIM doświadczeniem.
    Ja moge powiedzieć tyle, że podłącenie działajacego telefonu SE arc to
    tv to 5 sekund, wybranie palcem mxplayera i filmu - następne 5 sekund.
    uruchomienie "dongla" to dziesiąt sekund. po uruchomieniu połączenie
    telefonu z donglem następne naście sekund. wertowanie katalogów/plików
    po nazwach ( w telefonie mam miniaturki) - świetna sprawa.

    DLNA nie mam. Błysnąłem?

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-06-25 20:25:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 51c0b1bd$0$1455$6...@n...neostrada.pl

    > telefonu z donglem następne naście sekund. wertowanie katalogów/plików po nazwach (
    w telefonie mam miniaturki) - świetna sprawa.

    Miniaturki czyli ikony? W Androidzie? Jak to zrobić, aby
    jakiś/dany katalog w Androidzie był widoczny jako ikona
    nie zaś uniwersalnie, jako katalog? Przyzwyczaiłem się
    do obrazków w Win.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'