  • 171. Data: 2024-02-28 16:38:36
    Temat: Re: psychoza diesli
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.02.2024 o 16:18, J.F pisze:

    > P.S.
    > https://autokult.pl/widzisz-taki-komunikat-chodzi-o-
    to-zeby-zostawic-pieniadze-w-serwisie,69991571023324
    16a

    > Wiem, ICE ... ale elektryk to ma lepsze komunikaty? :-)

    No tak, opisywałem tutaj jak to otrzymałem komunikat "Awaria układu
    hamulcowego" i nawet poziom płynu wydawał się wystarczający, ale jednak
    należało płynu dolać i tyle. Po drodze byłem u kilku mechaników, którzy
    uwierzyli w tę początkową weryfikację, że poziom płynu ok. Podłączaliśmy
    do kompa, jeździli :-)

  • 172. Data: 2024-02-28 17:01:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Feb 2024 16:38:36 +0100, io wrote:
> [...]
    > należało płynu dolać i tyle. Po drodze byłem u kilku mechaników, którzy
    > uwierzyli w tę początkową weryfikację, że poziom płynu ok. Podłączaliśmy

    Inna sprawa, ze ja mam w Vectrze "low coolant" ... i nie wiem -
    natychmiast zatrzymywac i sprawdzac, czy spokojnie jechac dalej,
    doleje sie za 200km ...
    No chyba, ze jest jakis lepszy komunikat, jak za dużo zniknie, nie
    wiem.

    J.

  • 173. Data: 2024-02-28 17:47:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 28.02.2024 o 17:01, J.F pisze:
> [...]
    > doleje sie za 200km ...
    > No chyba, ze jest jakis lepszy komunikat, jak za dużo zniknie, nie

    A wskaźnik temp masz? To patrz na wskaźnik :-) Jak płynu mi ubyło to
    zaświeciła się chyba czerwona kontrolka i szczęśliwie zauważyłem, że
    temp leci. Litr wody wlał się jak kropla wody do studni :-)

  • 174. Data: 2024-02-29 06:45:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale grill widać. A jak nie ma grilla, to nie ma i chłodnicy w tym
    > miejscu :-)

    Które jest kolejnym Twoim rojeniem nie na temat.....
    Jak i cała dyskusja.
    EOD

  • 175. Data: 2024-02-29 08:49:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Feb 2024 17:47:51 +0100, io wrote:
> [...]
    > zaświeciła się chyba czerwona kontrolka i szczęśliwie zauważyłem, że
    > temp leci. Litr wody wlał się jak kropla wody do studni :-)

    Uwaga - oparzyc sie można przy wlewaniu :-)

    Wskaznik mam. Ale wskaznik nie zwraca uwagi tak, jak czerwona lampka
    lub duzy napis na wyświetlaczu (nie mrugał).

    No ale będąc ostrzeżonym, to patrzę potem na wskaznik.

    J.