  • 11. Data: 2013-08-07 10:53:57
    Temat: Re: pytanie do osób posiadających rejestratory wideo za 500+ zł
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-07 10:06, RadoslawF pisze:

    > Ważny jest sposób montowania. Cała masa ludzi montuje w sposób
    > z daleka widoczny na dole przedniej szyby, ci sprytniejsi
    > montują na górze koło lusterka bez użycia przyzsawki widocznej
    > na szybie.

    zona ma zamontowany na oslonie przeciwslonecznej.

    w zeszlym roku mialem caly czas na przyzsawce do szyby - w tym roku tez
    mialem zamontowany na oslonce przeciwslonecznej (w Picasso sie nie dalo
    na oslonce, w C-Croserze/Outlanderze sie juz da).

    kamera jest na stale podpieta do zapalniczki - wlacza i wylacza sie
    automatycznie wraz z zaplonem. Kabelek zasilajacy skryty pod obudowa
    slupka A - nic nie widac i nic sie nie paleta.

  • 12. Data: 2013-08-07 12:41:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    z <...@...pl> wrote:

    > PS. Kupiłem w końcu radio za 200 zł. Bez CD tylko pen mp3. Nie widać go
    > jest ukryte. Fabryczne się zepsuło i robi teraz za atrapę. Koło fotela
    > mam przymocowany mały pilot z pełną obsługą. :-)

    Jakie to radio? Daj linka. Ma BT?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2013-08-07 12:54:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Chwila. Te nowoczesne za 500 zł są takie duże że nie da się ich dyskretnie
    > umieścić. Tylko wielką PRZYSSAWĄ :-)
    > Nie do pomyślenia. Jak już kupię to taki i tak zamocuję żeby nie zwracał
    > uwagi.
    > PS. Kupiłem w końcu radio za 200 zł. Bez CD tylko pen mp3. Nie widać go
    > jest ukryte. Fabryczne się zepsuło i robi teraz za atrapę. Koło fotela mam
    > przymocowany mały pilot z pełną obsługą. :-)
    > Myślicie że złodziejaszki rozbebeszą mi samochód :-)

    A mi ukradli (szyba) firmowe radio CD/Radio/Kaseciak :)

  • 14. Data: 2013-08-07 14:51:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-07 12:41, Adam Wysocki pisze:
    > Jakie to radio? Daj linka. Ma BT?

    Nie ma. :-(
    http://tablica.pl/oferta/sony-dsx-a30-radioodtwarzac
    z-z-usb-aux-i-pilotem-prawie-nowee-ID2WMwT.html
    Nie szukałem z BT bo i tak zawsze telefon w czasie jazdy mam podpięty do
    ładowarki (robi też za nawigację). A jak już jest podpięty to też po
    kabelku do AUX. Mam SESatio więc jedno wpięcie i wypięcie.
    Fakt trzeba jednym przyciskiem przełączyć źródło jak ktoś dzwoni.
    Albo można słuchać z tel. to działa automatycznie.
    ;-)
    Pilot bardzo funkcjonalny. Działa lekko i obsługuje wszystkie funkcje radia.

    PS. Zrobiłem tylko jedną małą szczelinę w zaślepce wyświetlacz <-> oczy
    kierowcy :-) Oraz oczywiście pilot <-> czujnik :-)

  • 15. Data: 2013-08-07 17:14:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-07 10:53, Użytkownik AL napisał:

    > zona ma zamontowany na oslonie przeciwslonecznej.

    Czyli daleka tego nie widać a z bliska dach zasłania.
    I właśnie tak najlepiej montować.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-08-07 17:46:38
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > Na wyjazdy rodzinne-wakacyjne przekladam rejestrator z jej auta do
    > swojego. Nigdy przez glowe mi nie przeszlo by go na noc odpinac.
    > A na wakacjach - wiadomo - parkuje sie czesto w roznych miejscach.

    zależy gdzie się mieszka, na żulerskim osiedlu nawet 2zł w kabinie może
    skusić i stracisz szybe