  • 1. Data: 2013-08-06 17:33:16
    Temat: pytanie do osób posiadających rejestratory wideo za 500+ zł
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    1. co robicie z rejestratorem jak parkujecie na chwilę?
    2. co robicie z rejestratorem jak parkujecie na noc?
    3. co robicie z rejestratorem jak parkujecie na Pradze?

    pytania całkowicie poważne, zastanawiam się nad kupnem rejestratora, ale
    nie chcę zaraz w pakiecie kupować nowej szyby

  • 2. Data: 2013-08-06 17:47:18
    Temat: Re: pytanie do osób posiadaj?cych rejestratory wideo za 500+ z?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 06 Aug 2013 17:33:16 +0200, Jasio <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    >pytania całkowicie poważne, zastanawiam się nad kupnem rejestratora, ale
    >nie chcę zaraz w pakiecie kupować nowej szyby

    Jednak czasy sie zmieniaja... technologia coraz bardziej
    zaawansowana... Pamietam jak w pawilonach rzemieslniczych spzredawano
    gustowne nosidelka do akumulatorow :)

    Akumulatory oczywiscie tzreba bylo zabiarac na noc do domu :)

    A.L.

  • 3. Data: 2013-08-06 18:41:28
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-06 17:33, Jasio pisze:
> [...]
    >
    > pytania całkowicie poważne, zastanawiam się nad kupnem rejestratora, ale
    > nie chcę zaraz w pakiecie kupować nowej szyby

    no i to jest właśnie powód dla którego sprzedałem rejestrator, chociaż
    miałem taki za 150zł to ciągłe chowanie zdejmowanie było beznadziejne, a
    jak sie parkuje pod blokiem to konieczność...

  • 4. Data: 2013-08-06 19:45:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-06 18:41, Helios pisze:
    > no i to jest właśnie powód dla którego sprzedałem rejestrator, chociaż
    > miałem taki za 150zł to ciągłe chowanie zdejmowanie było beznadziejne, a
    > jak sie parkuje pod blokiem to konieczność...

    Chwila. Te nowoczesne za 500 zł są takie duże że nie da się ich
    dyskretnie umieścić. Tylko wielką PRZYSSAWĄ :-)
    Nie do pomyślenia. Jak już kupię to taki i tak zamocuję żeby nie zwracał
    uwagi.

    PS. Kupiłem w końcu radio za 200 zł. Bez CD tylko pen mp3. Nie widać go
    jest ukryte. Fabryczne się zepsuło i robi teraz za atrapę. Koło fotela
    mam przymocowany mały pilot z pełną obsługą. :-)
    Myślicie że złodziejaszki rozbebeszą mi samochód :-)

  • 5. Data: 2013-08-06 20:33:53
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-06 17:33, Jasio pisze:
    > 1. co robicie z rejestratorem jak parkujecie na chwilę?
    Nic
    > 2. co robicie z rejestratorem jak parkujecie na noc?
    Nic
    > 3. co robicie z rejestratorem jak parkujecie na Pradze?
    Zostawiamy włączony na ciągły zapis z detekcją ruchu?

    > pytania całkowicie poważne, zastanawiam się nad kupnem rejestratora, ale
    > nie chcę zaraz w pakiecie kupować nowej szyby
    Jak sensowny rejestrator (a nie cegła na przyssawce), np tak zamontowany
    http://www.veloster.org/forum/attachments/hyundai-ve
    loster-audio-electronics/4412d1332450392-car-dash-dv
    r-camera-0001.jpg
    (zwłaszcza jak tam na górze szyby jest jeszcze taki "przyciemniany"
    pasek) jest całkowicie niewidoczne dla przypadkowego żula. A to raczej
    przypadkowe żulo-gnojki, ośmielone procentem we krwi, chwytają za cegłę
    i rwą co popadnie i na widoku łatwo wyciagalne z auta i łatwo
    spieniężane w lombard24h/alledrogo

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2013-08-06 20:48:15
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "A.L." wrote in message news:eh6209l4bps6d4jmeedennnbtcc5ruqvtc@4ax.com...

> [...]
    > gustowne nosidelka do akumulatorow :)

    > Akumulatory oczywiscie tzreba bylo zabiarac na noc do domu :)

    Akurat kiepskie porówanie - akumulator się zabierało, żeby podładować, albo
    trzymać w cieple przy dużych mrozach - były też w sprzedaży gustowne
    'ubranka' na aku.
    Za to zupełnie niedawno, 10-15 lat temu, sprzedawano ramki z uchwytem, żeby
    zabierać radio z samochodu w obawie przed złodziejstwem....

    --
    Axel

  • 7. Data: 2013-08-06 20:51:58
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Jasio" wrote in message news:ktr54r$9pp$1@node1.news.atman.pl...

> [...]

    > pytania całkowicie poważne, zastanawiam się nad kupnem rejestratora, ale
    > nie chcę zaraz w pakiecie kupować nowej szyby

    ad. 1,2,3 - nic :-P

    Od prawie roku jakoś nikt (szczęsliwie) się nie zainteresował kamerą,
    chociaż samochód jest parkowany w dzień w bardzo różnych miejscach, a kamera
    dosyć widoczna (MioVue 358). Jakbym miał zdejmować i zakładać za każdym
    razem, to po tygodniu przestałbym używać i pewnie zakładałbym tylko na
    trasy.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2013-08-07 08:23:53
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    > no i to jest właśnie powód dla którego sprzedałem rejestrator, chociaż
    > miałem taki za 150zł to ciągłe chowanie zdejmowanie było beznadziejne, a
    > jak sie parkuje pod blokiem to konieczność...

    zona jezdzi codziennie z rejestratorem - od prawie dwoch lat (dwa razy
    sie przydal do udowodnienia po czyjej stronie jest wina w kolizji).
    Parkuje w pracy w centrum Katowic.
    Rejestratora nie zdejmuje nigdy. Nic sie nie dzieje.

    Na wyjazdy rodzinne-wakacyjne przekladam rejestrator z jej auta do
    swojego. Nigdy przez glowe mi nie przeszlo by go na noc odpinac.
    A na wakacjach - wiadomo - parkuje sie czesto w roznych miejscach.

  • 9. Data: 2013-08-07 10:06:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-07 08:23, Użytkownik AL napisał:

> [...]
    > Parkuje w pracy w centrum Katowic.
    > Rejestratora nie zdejmuje nigdy. Nic sie nie dzieje.

    Ważny jest sposób montowania. Cała masa ludzi montuje w sposób
    z daleka widoczny na dole przedniej szyby, ci sprytniejsi
    montują na górze koło lusterka bez użycia przyzsawki widocznej
    na szybie.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-08-07 10:52:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-07 10:06, RadoslawF pisze:

> [...]
    > z daleka widoczny na dole przedniej szyby, ci sprytniejsi
    > montują na górze koło lusterka bez użycia przyzsawki widocznej

    zona ma zamontowany na oslonie przeciwslonecznej.

    w zeszlym roku mialem caly czas na przyzsawce do szyby - w tym roku tez
    mialem zamontowany na oslonce przeciwslonecznej (w Picasso sie nie dalo
    na oslonce, w C-Croserze/Outlanderze sie juz da).

    kamera jest na stale podpieta do zapalniczki - wlacza i wylacza sie
    automatycznie wraz z aplonem.