  • 1. Data: 2013-06-12 12:41:05
    Temat: pytanie o zoom optyczny
    Od: "nn" <...@...kk>

    Mam pytanie.
    Jest sobie taki aparat (trzeba klinac SKIP Ad)
    http://cur.lv/12lwf
    ktory posiada zoom optyczny x10.
    Czy jak sie robi takim aparatem zdjecie w trybie makro to i wtedy dodatkowo
    zadziala jeszcze zoom optyczny x10 ?

  • 2. Data: 2013-06-12 13:56:01
    Temat: Re: pytanie o zoom optyczny
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-12 12:41, nn pisze:
> [...]
    > ktory posiada zoom optyczny x10.
    > Czy jak sie robi takim aparatem zdjecie w trybie makro to i wtedy dodatkowo

    Nie zadziała, niestety.
    Jak zależy Ci na "powiększeniu" przy makro, poszukaj
    wśród kompaktów Olympusa.

    --
    rry

  • 3. Data: 2013-06-12 21:22:15
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-12 13:56, RR pisze:

    > Nie zadziała, niestety.
    > Jak zależy Ci na "powiększeniu" przy makro, poszukaj
    > wśród kompaktów Olympusa.

    Eeee! Co ty koledze radzisz?!

    Do nn:
    Jeśli zależy ci na kompakcie i makro, to wybierz taki kompakt, który ci
    odpowiada, ma dobrą jakość zdjęć, wygodnie ci się go obsługuje. Wybierz
    kilka modeli, a potem upewnij się, z którymi może współpracować
    makrokonwerter np.Rynox.

  • 4. Data: 2013-06-12 21:53:36
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-06-12 21:22, "Paweł W." pisze:

    > Eeee! Co ty koledze radzisz?!

    Niepotrzebnie nabrałem się na jego sztuczkę.

    --
    rry

  • 5. Data: 2013-06-13 11:00:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nn" napisał w wiadomości
> [...]
    >http://cur.lv/12lwf
    >ktory posiada zoom optyczny x10.
    >Czy jak sie robi takim aparatem zdjecie w trybie makro to i wtedy

    Zazwyczaj sa jakies ograniczenia - np zoom zrobisz, ale minimalna
    odleglosc wyniesie wtedy np pol metra.

    J.

  • 6. Data: 2013-06-13 17:44:17
    Od: "nn" <...@...kk>

    Moglibyscie podac jakis konkretny model aparatu, ktory bedzie najblizej
    rozwiazania
    mojego problemu?

  • 7. Data: 2013-06-13 18:41:28
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    On 2013-06-12 12:41, nn wrote:
    > Mam pytanie.
    > Jest sobie taki aparat (trzeba klinac SKIP Ad)
    > http://cur.lv/12lwf

    Bardzo pomysłowe spamowanie. A może od razu kliknąć "Start trading now"?

    Piotr

  • 8. Data: 2013-06-13 21:27:09
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 17:44:17 +0200, nn napisał(a):

    > Moglibyscie podac jakis konkretny model aparatu, ktory bedzie najblizej
    > rozwiazania
    > mojego problemu?

    NIE ODPOWIADAJCIE I NIE KLIKAJCIE NA LINK! ON WCALE NIE CHCE ODPOWIEDZI,
    TYLKO SPAMUJE! IM WIĘCEJ RUCHU W TYM WĄTKU I WIĘCEJ KLIKNIĘĆ, TYM LEPIEJ
    DLA SPAMERA!

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2013-06-14 09:28:12
    Od: "nn" <...@...kk>

    A czy Ty wiesz, krzykaczu, ze taki program jak Outlook potrafi zlamac bardzo
    dlugi link tak, ze nie dziala, gdy ktos na niego kliknie na grupie
    dyskusyjnej? To samo czasem sie dzieje przy poczcie obslugiwanej przez www.
    I tylko stosowanie "skroconego linku" daje mi pewnosc, ze ktos zobaczy
    strone o ktora mi chodzi?

    Jak nie masz pomyslu na rzeczowa odpowiedz na moje konkretne pytanie to nie
    zasmiecaj
    mi tego watku.

    Nadal oczekuje na podanie mi przez kogos jakiegos modelu aparatu...

  • 10. Data: 2013-06-14 09:30:18

    Nic nie sprzedaje.

    Tylko osoby majace cos do powiedzenia co bedzie dla mnie pomocne w zwiazku z
    zapytaniem prosze
    nadal o odpowiedzi.