  • 41. Data: 2018-01-11 20:01:34
    Temat: Re: pytanie teoretyczne totalnie
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > No to teraz zaczynasz robić dobrą komedię :-)

    rżniesz głupa?
    a co to za model? czyja to szkoła?

  • 42. Data: 2018-01-17 16:50:22
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no dobra, na szczęście teoria zgodziła się z praktyką... całe szczęście...

    ale pojawił się inny ciekawy problem:
    politechnika's abiturients skrajnie zaatakował, że ktoś kto w pomiarze
    nie uwzględnił rezystancji miernika nie ma prawa nazywać się elektronikiem!
    ciekawe to, bo to jakby pasuje do linii agresji na hannę - a przy okazji
    nareszcie przybliżamy się do tego kto tak napierdala!

    piszę, bo jestem ciekawy opinii innych, zwłaszcza liderów europejskich...

  • 43. Data: 2018-01-17 18:03:00
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:

    > piszę, bo jestem ciekawy opinii innych, zwłaszcza liderów europejskich...

    Karolu, z ciekawości wklepałem w google ataridevs.eu i widzę
    że jesteś znany (i ceniony) wszędzie.
    http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=5643&
    p=200

  • 44. Data: 2018-01-17 19:22:44
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zachęcam do dyskusji o TZAiR jeśli takiś chojrak jakiego odgrywasz...

  • 45. Data: 2018-01-17 19:23:49
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oj wcisnąłem nie ten klawisz, aczkolwiek temat nowego systemu jest
    (przynajmniej dla mnie) bardzo ciekawy...