  • 11. Data: 2015-03-22 09:55:19
    Temat: Re: raz jeszcze o analizatorze widma
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-22 o 04:53, sundayman pisze:
    > schodząc w dół cen, znalazłem takie coś ;
    >
    > http://www.seeedstudio.com/depot/RF-Explorer-3G-Comb
    o-p-1266.html

    > najbliżej do kupienia tutaj ;
    >
    > http://www.rlx.sk/en/handheld-spectrum-analyzer/2530
    -rf-explorer-3g-combo-seeed-tes09102p.html

    > 820 zł netto.

    mozna dalej iść ...
    http://hackaday.com/2014/11/19/rtl-sdr-as-a-spectrum
    -analyzer/ :)

  • 12. Data: 2015-03-22 21:59:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > mozna dalej iść ...
    > http://hackaday.com/2014/11/19/rtl-sdr-as-a-spectrum
    -analyzer/ :)

    no wiem, poszedłem (znaczy poszłem) już dalej i sobie o tym poczytałem.
    Mam gdzieś nawet tu jakiegoś dongla, zrobię sobie coś na próbę.
    Ten RF Explorer to co prawda zabawka, ale jednak pomyślany do jakiejś
    tam "analizy". A tuner to już zupełnie nie.

    Chciałem do końca miesiąca coś kupić, ale widzę że się nie zdecyduję.
    Na Rigola trochę mi szkoda pieniędzy (bo to w sumie do testowania
    jednego urządzenia jak na razie).

    I tak kombinuję, że może kupię ten wynalazek (znaczy RF Explorer 3G
    Combo), tak na start. Jak mi przestanie wystarczać, to może któryś
    kolega odkupi :)

  • 13. Data: 2015-03-23 18:00:14
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-22 o 21:59, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > I tak kombinuję, że może kupię ten wynalazek (znaczy RF Explorer 3G
    > Combo), tak na start. Jak mi przestanie wystarczać, to może któryś

    a antena? składasz swoją? jeśli całość będzie jako tako działać, dorzucę
    się do interesu za pomierzenie kilku moich wynalazków. Z czystej
    ciekawości. O ile geografia pozwoli :)

    @