  • 1. Data: 2010-09-19 01:15:32
    Temat: Mondeo MK IV 1.8 TDCI 125 KM
    Od: "DingDong" <b...@e...pl>

    Witam,
    mam pytanie do posiadaczy takich samochodow jak w temacie. Czy nalezy sie
    obawiac tego silnika (konstrukcja Forda, chyba)? Jest sporo ogloszen aut z
    takim silnikiem. Wydaje mi sie, ze znacznie mniej jest tych z 2.0 TDCI.
    Czy te 125 koni w tak ciezkim aucie "daje rade"?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-20 11:20:25
    Temat: Re: Mondeo MK IV 1.8 TDCI 125 KM
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 09/19/2010 01:15 AM, DingDong wrote:
> [...]
    > TDCI.
    > Czy te 125 koni w tak ciezkim aucie "daje rade"?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-418

    Ja bym szukal mimo wszystko QXWA, czy jak tam sie ten silnik w
    nomenklaturze Forda nazywa...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#2.
    0_2

  • 3. Data: 2010-09-20 12:52:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DingDong

> [...]
    > aut z takim silnikiem. Wydaje mi sie, ze znacznie mniej jest tych z 2.0
    > TDCI. Czy te 125 koni w tak ciezkim aucie "daje rade"?

    Niektórzy twierdzą, że da się jeździć, ale osobiście bym sobie tego auta
    z tym silnikiem nie kupił.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-09-20 13:25:58
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Jest sporo ogloszen aut z takim silnikiem. Wydaje mi sie, ze znacznie mniej
    jest tych z 2.0 TDCI.
    > Czy te 125 koni w tak ciezkim aucie "daje rade"?

    jest sporo ogłoszeń flotówek niemieckich z takim silnikiem - w polskich
    salonach króluje raczej 140KM
    zaleta 125KM to brak DPF-u

    5463 (20100920) __________

  • 5. Data: 2010-09-20 14:23:27
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > begin DingDong

    > Niektórzy twierdzą, że da się jeździć, ale osobiście bym sobie tego auta
    > z tym silnikiem nie kupił.

    Bo ponieważ?

    Jurand.

  • 6. Data: 2010-09-20 21:39:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

    > Bo ponieważ?

    Bo ponieważ to jest muł.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-09-21 17:20:09
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    DingDong <b...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > takim silnikiem. Wydaje mi sie, ze znacznie mniej jest tych z 2.0 TDCI.
    > Czy te 125 koni w tak ciezkim aucie "daje rade"?

    Ja mam passata 130km + automat i uwazam, ze bardzo dobrze sobie radzi z ta
    masa auta.
    Wiec 125 fordowskie nie powinno byc duzo gorsze (zwlaszcza jesli to manual :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy