  • 1. Data: 2010-06-19 13:30:01
    Temat: [req] "cienkie" goldpiny
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś może wiedział gdzies w sprzedaży cienkie goldpiny? takie żeby dało
    się je włożyć w podstawkę pod scalak...

  • 2. Data: 2010-06-19 14:29:55
    Temat: Re: [req] "cienkie" goldpiny
    Od: EM <e...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > czy Ktoś może wiedział gdzies w sprzedaży cienkie goldpiny? takie żeby
    > dało się je włożyć w podstawkę pod scalak...
    http://www.tme.eu/html/PL/listwy-z-dwustronnymi-wypr
    owadzeniami/ramka_1632_PL_pelny.html

    ?
    --
    Pozdr
    EM

  • 3. Data: 2010-06-19 16:15:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki!

    a przy okazji, jak ostatnio zamawiałem elementy w TME to nie mieli
    wszystkiego i przysłali mi tylko część, jak to jest u nich z dosyłaniem
    pozostałych - wysyłają na swój koszt, czy na mój?

  • 4. Data: 2010-06-19 16:42:49
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkiego i przysłali mi tylko część, jak to jest u nich z dosyłaniem
    > pozostałych - wysyłają na swój koszt, czy na mój?

    Na swój.

    MD

  • 5. Data: 2010-06-19 17:06:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki.

  • 6. Data: 2010-06-19 18:30:50
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie orientujecie się może jaką rezystancję termiczną mają takie radiatorki:
    http://allegro.pl/item1049880756_x_radiator_czarny_a
    l_cx_30_h_12_w_35_l_30mm.html
    http://allegro.pl/item1055095626_radiator_aluminiowy
    _profil_a_4240_05_74x50x30mm.html
    ?

  • 7. Data: 2010-06-19 21:56:39
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś wie, czy wyświetlacz LCD jeszcze przed zainicjowaniem, ale już po
    podaniu odpowiednio niskiego napięcia kontrastu, powinien "wyświetlać"
    czarne prostokąty w miejscach znaków, czy może dopiero po zainicjownaiu?

  • 8. Data: 2010-06-19 22:11:02
    Od: Michoo <m...@v...pl>

> [...]
    > po podaniu odpowiednio niskiego napięcia kontrastu, powinien
    > "wyświetlać" czarne prostokąty w miejscach znaków, czy może dopiero po
    wiem

    P.S.
    Ty też możesz posiąść tę wiedzę, gdy zajrzysz do ds od swojego sterownika.

    Michoo

  • 9. Data: 2010-06-20 08:54:12
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ty też możesz posiąść tę wiedzę, gdy zajrzysz do ds od swojego sterownika.

    dobre dobre, datasheet do mojego sterownika ma jedną stronę... nie
    znalazłem, pytanie aktualne - ale jak Ktoś nie wie, to niech się nie
    udziela...

  • 10. Data: 2010-06-20 09:37:55
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hvkl3t$opc$1@mx1.internetia.pl...

    > dobre dobre, datasheet do mojego sterownika ma jedną stronę... nie
    > znalazłem, pytanie aktualne - ale jak Ktoś nie wie, to niech się nie
    > udziela...

    To może manual potrzebny :P
    HD44780 tak mają - przy skrajnej pozycji kontrastu "świeci" połowa
    wyświetlacza.

    Michał