  • 1. Data: 2012-06-07 17:41:07
    Temat: rezygnacja z OC w allianz
    Od: K <...@...c>

    witam,
    9 najpozniej musze wypowiedziec OC w allianz. na stronie podaja adres
    pocztowy lub najblizsza placowke. nie ma numeru faxu. pytanie:
    czy prawo w jakis sposob reguluje mozliwosc skladania wypowieniadza
    faxem/mailem?
    czy ktos posiada numer faxu allianz gdzie moge wyslac wypowiedzenie?

  • 2. Data: 2012-06-07 20:57:05
    Temat: Re: rezygnacja z OC w allianz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 17:41:07 +0200, K napisał(a):
> [...]
    > pocztowy lub najblizsza placowke. nie ma numeru faxu. pytanie:
    > czy prawo w jakis sposob reguluje mozliwosc skladania wypowieniadza

    Przyjmuja faxem, moze niezbyt formalnie, ale przyjmuja, zadzwon i spytaj.

    Poza tym cos mi chodzi po glowie ze teraz decyduje data stempla pocztowego,
    a nawet mozna wypowiedziec po terminie, jesli sie ma druga polise.

    J.

  • 3. Data: 2012-06-07 21:27:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/07/2012 08:57 PM, J.F. wrote:

    > Poza tym cos mi chodzi po glowie ze teraz decyduje data stempla pocztowego,
    > a nawet mozna wypowiedziec po terminie, jesli sie ma druga polise.

    Ważna rzecz o której wszyscy zapominają - dotyczy to tylko polis
    zawartych po wejściu nowych przepisów.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-06-07 21:30:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/07/2012 05:41 PM, K wrote:
> [...]
    > faxem/mailem?
    > czy ktos posiada numer faxu allianz gdzie moge wyslac wypowiedzenie?

    Nie wiem co prawo, nie wiem co Allianz ale nie składaj do nich niczego
    po czym nie będzie później śladu.

    Ja złożyłem w biurze, na papierze, po paru miesiącach się okazało, że
    moje wypowiedzenie wg. nich jest z datą tydzień później i mam opłacić
    następną polisę. Oczywiście skanu nie chcieli mi pokazać, sprawa trafiła
    do e-sądu i na ich nieszczęście miałem papier podbity przez ich pracownika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-06-08 10:24:13
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 07-06-2012 17:41, K pisze:
> [...]
    > faxem/mailem?
    > czy ktos posiada numer faxu allianz gdzie moge wyslac wypowiedzenie?

    dla potomnych:
    numer faxu to 225674739 a nie 225671375 (ten podaje zumi)

  • 6. Data: 2012-06-08 17:23:29
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Przyjmuja faxem, moze niezbyt formalnie, ale przyjmuja, zadzwon i spytaj.

    Wysłałem faxa, wysłałem maila i na wszelki wypadek zadzwoniłem (w ostatni
    dzień). I dopiero po rozmowie z panienką (miłej rozmowie :)) kazała jeszcze
    raz wysłać faxa i dopiero potem potwierdziła że doszło i jest odfajkowane.
    Wcześniejszych pism nie było :(
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy