  • 1. Data: 2013-01-10 14:57:21
    Temat: romy do siii gt-i9300 pytanie czy się rozni Odexed & Deodexed
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    Czy ktoś może się oriętuje czym się moga różnić?
    Odexed od Deodexed

    http://wanamlite.com/forums/showthread.php?tid=72296

    Bardzo dziękuję za podpowiedź, nie wiem który wgrać do mojego SIII
    co prawda mam teraz wersję wanamliterom 4.1.2

    posiadam:

    WANAM LITE ROM
    XXELKC V5.1

    a to jakaś najnowsza wersja:

    WanamLiteStock i9300XXELLA

    czym one sie moga róznić?

    pisze coś o poprawie bezpieczeństwa

    'his build fixes the Exynos Security issue.'

    dlatego mam ochotę zamienić
    bo czasami mi przymuli telefon a i swoje dane też chciałbym chronić

    pozdrawiam