  • 1. Data: 2013-01-07 16:29:34
    Temat: czym spamować systemy MT
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    wystarczy podać swój numer i podać kod z sms
    i to już jest cała nasza zgoda na przychodzące smsy
    jest to zbyt łatwe do potwierdzenia, często nawet przypadkowego
    a jak się nie zorientujemy, będziemy płacić wiele miesięcy

    z sieciami komórkowymi nie wygramy,
    ale może ktoś zauważy problem przy spamie smsowym

    niestety mobile parter ma limity: 20 odbiorców
    i max długość 2048, co daje 620sms, modem to przerabia
    w 6,5min, jaki program będzie lepszy, na cały dzień bezobsługowo

    erator/

  • 2. Data: 2013-01-07 16:47:11
    Temat: Re: czym spamować systemy MT
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości
    >wystarczy podać swój numer i podać kod z sms
    >i to już jest cała nasza zgoda na przychodzące smsy
    >jest to zbyt łatwe do potwierdzenia, często nawet przypadkowego
    >a jak się nie zorientujemy, będziemy płacić wiele miesięcy

    Jak sie kiedys patrzylem - to wcale nie jest takie latwe, albowiem
    przychodzi smsem pin do potwierdzenia ... tylko nie wiesz gdzie go
    wpisac.
    Jak ktos zlosliwie czy pomylkowo wpisal twoj numer, to sam sobie nie
    potwierdzisz.

    Do tego trzeba jeszcze jakiejs oszukanczej strony, ktora ukryje caly
    proceder.

    A spamowanie MT ...
    a) nie spamowac, bo to karalne, a co najmniej z niezarejestrowanego
    prepaida :-)
    b) podawac numer stacjonarny ... nie wiem czy sie MT nabierze, ale
    moze poniesie koszt sms glosowego :-)
    c) podac numer pracownika operatora, moze wtedy dostrzega problem.
    Tylko jeszcze musialby sie zarejestrowac. To moze jednak prezesa -
    przyjdzie mu kilkadziesiat SMS, to sie wk* kasowaniem :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-01-07 16:49:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 16:29, Użytkownik zlotowinfo napisał:
    > wystarczy podać swój numer i podać kod z sms
    > i to już jest cała nasza zgoda na przychodzące smsy
    > jest to zbyt łatwe do potwierdzenia, często nawet przypadkowego
    > a jak się nie zorientujemy, będziemy płacić wiele miesięcy

    Ktoś poza idiotami ma z tym problemy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-01-07 17:02:00
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > proceder.
    >
    > A spamowanie MT ...
    > a) nie spamowac, bo to karalne, a co najmniej z niezarejestrowanego
    smsy start... są darmowe na 6...
    czemu ma ktoś karać za to co jest za darmo dostępne

    erator/

  • 5. Data: 2013-01-07 17:05:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup
    >smsy start... są darmowe na 6...
    >czemu ma ktoś karać za to co jest za darmo dostępne

    Jednakowoz zmierzasz do zablokowania ich systemu, a na to paragraf
    jest.

    J.

  • 6. Data: 2013-01-07 17:11:42
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Jednakowoz zmierzasz do zablokowania ich systemu, a na to paragraf jest.

    nie sądz by się ich system
    dopiero jakby się kilkadziesiąt/set osób zabrało
    za to dziadostwo

    erator/

  • 7. Data: 2013-01-07 18:08:44
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F
    z dnia: 2013-01-07 17:05:

    > Jednakowoz zmierzasz do zablokowania ich systemu, a na to paragraf jest.
    Jakie zablokować? On chce tam bardzo coś wygrać... czy co tam za te SMSy
    jest ;] dowcipy czy inne horoskopy?... to on chce ich baaardzo dużo,
    pasjami uwielbia je czytać, a że na dużo numerów? bo bardzo by nie
    chciał, żeby jakiś zaginął. ;]

    Paweł