  • 1. Data: 2003-09-16 16:59:35
    Temat: migracja z SDI na IDSL - totalna dezinformacja z Telepunkcie w Oleśnicy
    Od: "Piotr" <p...@d...pl>

    Witam,

    Dziś chciałem podpisać już umowę na przejście z SDI na IDSL za 149 zł opłaty
    instalacyjnej, wg tego co wyczytałem na stronie:
    http://www.internetdsl.pl/pages/sdi.php, ale pracownik Telepunktu osłabił
    mnie, gdyż wg niego nie ma takiej promocji, jedyna o ktorej on wie to za 250
    zł....za 149 jest tylko dla "dużych firm" (?)

    Na infolinii mieli inne zdanie: "niech sobie pracownik sprawdzi u
    siebie...."

    Dezinformacja chyba długo nie zniknie z telekompromitacji, a myślałem, że
    już coś idzie do przodu.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-09-16 17:32:11
    Od: Grzegorz Czechowski <c...@N...xpam.de>

    On Tue, 16 Sep 2003 16:59:35 +0000 (UTC)
    "Piotr" <p...@d...pl> wrote:

> [...]
    > siebie...."
    >
    > Dezinformacja chyba długo nie zniknie z telekompromitacji, a myślałem,

    Mogłeś polećić, aby odwiedził stronę firmy, której jest
    przedstawicielem szybko rozwiałoby się jego niedoinformowanie.

    --
    Pozdrawiam - G.C(z).
    c...@d...xpam.de

  • 3. Data: 2003-09-16 18:45:14
    Od: "Piotr" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Czechowski" <c...@N...xpam.de> napisał w
    wiadomości news:20030916192949.288cb5ec.czechu@NO-SPAM.xpam.de.
    ..
    On Tue, 16 Sep 2003 16:59:35 +0000 (UTC)

    > Mogłeś polećić, aby odwiedził stronę firmy, której jest
    > przedstawicielem szybko rozwiałoby się jego niedoinformowanie.

    Heh, pokazałem mu ja na miejscu - okazało się, że nie dość, że pierwszy raz
    widzi tę stronę (www.internetdsl.pl) to w dodatku nie wierzy co jest na niej
    napisane :)
    Załamać się można.

    Piotr

  • 4. Data: 2003-09-16 20:55:37
    Od: "mixer" <m...@r...fm>

    "Piotr" <p...@d...pl> napisał ...

> [...]
    | On Tue, 16 Sep 2003 16:59:35 +0000 (UTC)

    | Heh, pokazałem mu ja na miejscu - okazało się, że nie dość, że pierwszy raz

    No niestety.
    Pracownikami powstających amasowo Telepunktów są najczęściej osoby
    przeniesione na siłę z innych likwidowanych stanowisk, na których spędzili
    wiele lat.
    Przeniesieni często bez wystarczającego przeszkolenia.
    Mieli do wyboru:
    Albo sobie poradzą albo TPSA ich też zwolni
    (Ewentualnie na otarcie łez da odprawkę)
    Smutna prawda i kłopotliwa dla każdej ze stron.

    --
    Mixer

  • 5. Data: 2003-09-16 20:55:40
    Od: "PolQba" <p...@p...poczta.onet.pl>

    Piotr (p...@d...pl) w wiadomości
    bk7jev$cf4$...@a...news.tpi.pl napisał:

    > Heh, pokazałem mu ja na miejscu - okazało się, że nie dość, że
    > pierwszy raz widzi tę stronę (www.internetdsl.pl) to w dodatku nie
    > wierzy co jest na niej napisane :)
    > Załamać się można.
    ojej
    wystarczy ze poprosisz to na pismie z data, podpisem i pieczatka...
    niewyobrazasz sobie jak szybko zmienia przekonania ;-)

    --
    __ _
    / \|_\ /\ <p...@p...poczta.onet.pl> <http://neofaq.prv.pl/>

  • 6. Data: 2003-09-22 11:19:56
    Od: "crensch" <c...@p...fm>

    Użytkownik "mixer" <m...@r...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Albo sobie poradzą albo TPSA ich też zwolni
    > (Ewentualnie na otarcie łez da odprawkę)
    > Smutna prawda i kłopotliwa dla każdej ze stron.

    no i misiek taki zostaje i dalej zlewa,, bo jak cos spiepszy to i tak bedzie
    na "telekomune" ale jak chca takich zwolnic to jest wielki szum....ehhh...tp
    nie jest taka zla to ludzie i ich burackie zachowanie jest problemem