    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: samonaprawiająca się powłoka lakiernicza
    Date: Sun, 25 Apr 2010 15:49:25 +0200

    Oglądałem przy okazji zakupów wózek z wdzięcznym słowem infinity w
    nazwie i stanąłem wryty przeglądając opcje wyposażenia.

    Samonaprawiająca się powłoka lakiernicza!

    Co to za zwierze? zastanawiam się już 2 dzień i nic nie przychodzi mi do
    głowy, ktoś ma jakiś sensowny pomysł? Zakładam że nie nie zarasta
    samoczynnie glonami, na lity metal (patrz powrót do przyszłości) to też
    nie wyglądało. Hmmm.... ciekawe.