    From: "Kopiec Bolek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: scalanie
    Date: Thu, 2 Dec 2004 14:29:24 +0100

    Proszę o pomoc !!!

    Przy podglądzie wydruku w HTML'u oraz w przeglądarce Internet Explorer
    następuje niepożądany podział zdjęcia z opisem na 2 strony:
    opis ODYSEJA na stronie pierwszej a zdjęcie na drugiej.

    Akapit: 4 wiersze na 2 stronie, pozostałe na 3 stronie.
    Jaki należy zastosować kod w HTML'u
    aby zdjęcia z opisem, ustalone akapity, tabele, punktory, nie były dzielone
    na strony.
    WORD ma poniższą instrukcję, która uniemożliwia taki podział.
    "Zachowaj wiersze razem"

    Wcześniej poruszyłem ten sam problem, otrzymałem dziwne i nic nieznaczące
    odpowiedzi.
    Nadmienia, że dopiero terminuję w grupie dyskusyjnej i nie znam zasad oraz
    kultury
    jaką się należy kierować się w korespondencji.

    Przepraszam - nie podałem adresu strony:

    http://republika.pl/kelob/scalanie.htm

    Pozdrawia i dziękuje - Bolek K.