  • 1. Data: 2010-03-29 16:12:49
    Temat: schematy oryginalnego Blue Boxa - ktoś ma?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Ktoś z was dysponuje może schematami (i/lub innymi materiałami)
    dotyczącymi oryginalnego Blue Boxa, tego używanego w latach
    siedemdziesiątych przez Johna Drapera albo Steve'a Wozniaka? Próbowałem
    szukać za pomocą Googli - znajduję mnóstwo tekstów, zdjęć, ale niczego
    bardziej konkretnego odnośnie tego, co siedziało w środku.
    Już kiedyś wydawało mi się, że znalazłem interesującą mnie informację -
    trafiłem na stronę gościa, który wykonał replikę. Niestety - obudowa
    niby podobna do tej z epoki, ale w środku ATMEGA8...
    Jestem ciekaw jak wówczas radzili sobie z generowaniem kombinacji
    odpowiednich tonów.

  • 2. Data: 2010-03-29 16:32:56
    Temat: Re: schematy oryginalnego Blue Boxa - ktoś ma?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 18:12:49 +0200, Atlantis wrote:
> [...]
    >szukać za pomocą Googli - znajduję mnóstwo tekstów, zdjęć, ale niczego
    >bardziej konkretnego odnośnie tego, co siedziało w środku.

    Obejrzec oryginal ?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_box

    Moze po prostu 6 generatorow, np RC. Lub dwa przestrajane.

    Ewentualnie .. ten "operator panel" byl jakos robiony fabrycznie, moze
    tak samo ?

    J.