  • 1. Data: 2015-03-06 14:20:06
    Temat: sci.electronics.design
    Od: s...@g...com

    Ależ tam pierdoły wypisują :)))

  • 2. Data: 2015-03-06 15:51:24
    Temat: Re: sci.electronics.design
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > Ależ tam pierdoły wypisują :)))

    Średnia wieku coś w okolicach 80, zabawnie wygląda, jak
    się zaczynają wyzywać od zdziecinniałych starców. :-)

    Ale są bardzo kompetentni -- jak zaczną pisać o elektronice,
    to piszą w sposób tu występujący już niestety coraz rzadziej.
    A szkoda, bo kiedyś też mieliśmy dużo ciekawych dyskusji.
    Usenet umiera. :-/

    Pozdrawiam, Piotr

  • 3. Data: 2015-03-06 15:51:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    s...@g...com pisze tak:

    > Ależ tam pierdoły wypisują :)))

    większe czy mniejsze niż na elektrodzie?

    :)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2015-03-06 16:46:08
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 marca 2015 15:51:37 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > większe czy mniejsze niż na elektrodzie?
    >
    > :)

    Kurka wódka większe!! Bo przynajmniej elektrownia jest jakoś usystematyzowana
    tematycznie. Natomiast na sci.electronics.design masz 'hajdpark' palantów.

  • 5. Data: 2015-03-06 19:54:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    s...@g...com pisze tak:

    > Kurka wódka większe!! Bo przynajmniej elektrownia jest jakoś
    > usystematyzowana tematycznie. Natomiast na sci.electronics.design
    > masz 'hajdpark' palantów.

    Boh cała zalana przez spam

    --
    Piter

  • 6. Data: 2015-03-09 02:36:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Mar 2015 15:51:24 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale są bardzo kompetentni -- jak zaczną pisać o elektronice,
    > to piszą w sposób tu występujący już niestety coraz rzadziej.

    Tam sie kiedys Hill produkowal, ten od sztuki elektroniki.

    > A szkoda, bo kiedyś też mieliśmy dużo ciekawych dyskusji.
    > Usenet umiera. :-/

    Google go zabija :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-03-09 11:33:13
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 09.03.2015 02:36, J.F. pisze:

    > Tam sie kiedys Hill produkowal, ten od sztuki elektroniki.

    > Google go zabija :-)

    Na własne życzenie, bo jak ktoś przychodził zapytać coś na grupie, to
    dostawał odpowiedź: "Use Google, Luke"

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2015-03-09 12:33:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Monday, March 9, 2015, 11:33:13 AM, you wrote:

    [...]

    > Na własne życzenie, bo jak ktoś przychodził zapytać coś na grupie, to
    > dostawał odpowiedź: "Use Google, Luke"

    Jak się pyta o rzeczy banalne, to dostaje się taką odpowiedź.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2015-03-09 13:10:28
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Hello Mario,
    >
    > Monday, March 9, 2015, 11:33:13 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak się pyta o rzeczy banalne, to dostaje się taką odpowiedź.

    Często jest tak jak mówisz. Ja pytałem parę razy o rzeczy dość
    nietrywialne. Oczywiście najpierw szukałem przez Google. Znajdowałem
    linki do odpowiedzi na grupach i na forach. I przykładowo wszystkie
    odpowiedzi były: Użyj Google.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2015-03-10 11:39:21
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Tam sie kiedys Hill produkowal, ten od sztuki elektroniki.

    Dalej się produkuje, m.in. ostatnio wytłumaczył mi, co się
    dokładnie dzieje z MOSFETem w warunkach zwarciowych i jak
    to należy wyczytać z datashita.

    Pozdrawiam, Piotr