  • 1. Data: 2015-03-03 23:17:30
    Temat: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam...w świetle paru ostatnich spotkań z głupkami w
    internecie...

    Od czasu do czasu trzeba by kogoś wrzucić do killfila, ale - sprawa
    tylko pozornie jest prosta. Mam parę komputerów (2 w domu, ze 3 w
    robocie). Wszędzie używam thunderbirda, dodatkowo jeden z komputerów to
    mac ( z niego piszę teraz).

    No i kuśwa,przecież nie będę na każdym komputerze osobno robił reguł, bo
    czasu nie mam na takie rzeczy...I w efekcie potem ten i ów mi wyłazi ze
    swoimi mądrościami.

    Może znacie jakieś rozwiązanie "systemowe", żeby toto jakoś się via
    internet aktualizowało na wszystkich komputerach ?
    Jeszcze nie szukałem, ale jakoś nic takiego mi się nie kojarzy.
    Ale może jednak ?

  • 2. Data: 2015-03-03 23:53:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

> [...]
    > internet aktualizowało na wszystkich komputerach ?
    > Jeszcze nie szukałem, ale jakoś nic takiego mi się nie kojarzy.

    Od poprzedniego tysiąclecia używam do Usenetu programu slrn, a w nim do
    filtrowania głupków i nudziarzy pliku ~/News/Scorefile. Plik ten swobodnie
    i z powodzenim kopiuję sobie między komputerami -- w końcu nazwa "kill-file"
    nie wzięła się znikąd. Chociaż w moim przypadku i tak ma to małe znaczenie
    -- nawet jeśli wyjeżdżam gdzieś daleko, to i tak do Usenetu pisze z domowego
    komputera.

    Teraz wiedziony ciekawością "jak robią to inni" uruchomiłem Thunderbirda.
    Horror -- z trudem się połapałem, jak tam plonkować. A plonkownie tam jakieś
    takie mało męskie. I mało użyteczne. Ale jeśli już, to wszystko jest katalogu
    ~/.thunderbird -- chyba najpepiej go synchronizować w całości (rsync -- czy
    jest coś lepszego?). Nie tylko KF, ale inne rzeczy się wtedy staną takie same
    na wszytkich komputerach.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-03-04 04:30:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > i z powodzenim kopiuję sobie między komputerami -- w końcu nazwa "kill-file"

    Ale nadal to trzeba ręcznie kopiować. Myślałem o jakim rozwiązaniu w
    stylu automatu korzystającego z czegoś tam w jakiejś tam chmurze.
    Ot, na jednym komputerze zaznaczam, że Kowalski jest mułem, i z automatu
    mam tak wszędzie.

    Pewnie takiego cuda nie ma...

    > ~/.thunderbird -- chyba najpepiej go synchronizować w całości (rsync -- czy
    > jest coś lepszego?). Nie tylko KF, ale inne rzeczy się wtedy staną takie same
    > na wszytkich komputerach.

    No a to właśnie nie jest za bardzo pożądane. Na jednym komputerze mam
    np. tylko prywatne konto mailowe, na innym wszystkie, w tym firmowe.
    Uwierz, że są poważne powody do tego, więc nie daj Bóg, żeby mi się
    wszystko "zsynchronizowało" :)

  • 4. Data: 2015-03-04 08:03:19
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

> [...]
    aktualizowało na wszystkich komputerach ?
    > Jeszcze nie szukałem, ale jakoś nic takiego mi się nie kojarzy.

    Polecam program XanaNews: http://home.hccnet.nl/p.zylstra/downloads/XanaNews/

    Aby dodać usera do listy ignorowanych, klikasz przycisk "Bozo Author". Listę
    skillowanych
    możesz edytować wchodząc do menu Tools -> Options -> Bozo Bin.
    XanaNews przechowuje listę skillowanych userów w pliku "bozos.txt", który to plik
    możesz
    sobie aktualizować na wszystkich komputerach, no chyba, że to jest zbyt uciążliwe ;)
    Najlepiej np. na penie trzymać zawsze najbardziej aktualną listę ignorowanych userów.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2015-03-04 08:08:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >Pewnie takiego cuda nie ma...

    Google groups nie oferuje takiego czegoś?

  • 6. Data: 2015-03-04 09:57:58
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2015-03-03 o 23:17, sundayman pisze:
    > Tak się zastanawiam...w świetle paru ostatnich spotkań z głupkami w
    > internecie...

    I Nagroda Ministra Wszechrzeczy temu, kto wymyśli skutecznego killfila
    działającego w realu :>

    --
    P.Jankisz

  • 7. Data: 2015-03-04 10:32:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 08:08:18 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    > Google groups nie oferuje takiego czegoś?

    Litości, nie namawiaj nikogo na to badziewie.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 8. Data: 2015-03-04 10:51:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2015 23:17:30 +0100, sundayman napisał(a):

    > Od czasu do czasu trzeba by kogoś wrzucić do killfila,
    Nie rozumiem ludzi używających kilfila.

  • 9. Data: 2015-03-04 11:45:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 04 Mar 2015 04:30:31 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale nadal to trzeba ręcznie kopiować.

    Niepotrzebnie kombinujesz. Zacznij korzystać z jed(y)nego urządzenia,
    które zawsze masz przy sobie. Smartfona.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-03-04 11:46:31
    Od: Marek <f...@f...com>