  • 1. Data: 2008-03-11 16:48:25
    Temat: sieci szkieletowe w PL - polpak, schemat
    Od: Pawel <n...@l...spamu.pl>

    Witam!

    Czy ktos dysponuje linkiem do aktualnego schematu szkieletu sieci
    polpak-t (wezly, przepustowosci, etc). Wygooglowanie czegos nowszego
    niz 7 lat przekracza moje umiejetnosci, a profesor cisnie.

    Z gory dzieki. Pozdrawiam.
    _
    Pawel

  • 2. Data: 2008-03-11 20:08:39
    Temat: Re: sieci szkieletowe w PL - polpak, schemat
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Czy ktos dysponuje linkiem do aktualnego schematu szkieletu sieci
    > polpak-t (wezly, przepustowosci, etc). Wygooglowanie czegos nowszego
    > niz 7 lat przekracza moje umiejetnosci, a profesor cisnie.

    to masz problem, bo polpak-t (FrameRelay) to juz prawie historia.
    Powoli raczej zanika niz jest rozbudowywana..

    Marcin

  • 3. Data: 2008-03-11 21:03:29
    Od: Pawel <n...@l...spamu.pl>

    On Tue, 11 Mar 2008 21:08:39 +0100, "Marcin Kuczera"
    <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    >to masz problem, bo polpak-t (FrameRelay) to juz prawie historia.
    >Powoli raczej zanika niz jest rozbudowywana..

    W takim razie jakikolwiek schemat tego czym aktualnie dysponuje
    'tepsa'? Jak sie teraz zowie ichniejszy szkielet? Polpak (oprocz FR
    bylo w ramach tego szkieletu chyba jeszcze ATM) nie mogl zniknac, cos
    go zastepuje/wyparlo/wykupilo?

    Pozdrawiam.
    _
    Pawel

  • 4. Data: 2008-03-11 23:10:27
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Pawel pisze:

> [...]
    > 'tepsa'? Jak sie teraz zowie ichniejszy szkielet? Polpak (oprocz FR
    > bylo w ramach tego szkieletu chyba jeszcze ATM) nie mogl zniknac, cos

    Tia.... wykupili żabojady ;-) Teraz to już tajne/poufne.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2008-03-12 07:31:17
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > 'tepsa'? Jak sie teraz zowie ichniejszy szkielet? Polpak (oprocz FR
    > bylo w ramach tego szkieletu chyba jeszcze ATM) nie mogl zniknac, cos

    Polpak - siec pakietowa oparta o x25
    Polpak-T - siec pakietowa oparta o FrameRelay

    tyle nazw marketingowych.

    Poza tym maja jeszcze goly metroethernet, atm, sdh, pozostalosci PDH...

    Chcesz sie dowiedziec co maja to sie do nich wybierz, ale watpie zeby dali
    jakies glebsze
    dokumentacje bo to prywatna firma i co kogo to...

    Marcin

  • 6. Data: 2008-03-12 20:24:02
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Uzytkownik "Pawel" <n...@l...spamu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > polpak-t (wezly, przepustowosci, etc). Wygooglowanie czegos nowszego
    > niz 7 lat przekracza moje umiejetnosci, a profesor cisnie.

    Ale o co ten profesor cisnie?
    Bo jesli o schemat szkieletu sieci TP to niech sam go uzyska
    skoro taki madry :)))

  • 7. Data: 2008-03-13 14:40:29
    Od: markooff <m...@i...pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > polpak-t (wezly, przepustowosci, etc). Wygooglowanie czegos nowszego
    > niz 7 lat przekracza moje umiejetnosci, a profesor cisnie.

    Niestety .
    TO jest teraz tak tajne /poufne w TP teraz ze nawet pracownicy PS/TPI
    i firm satelitarnych nie maja wlasciwie pelnych danych - tylko dot. ich
    odcinka pracy.. :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-03-14 06:37:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Mar 2008 21:24:02 +0100, Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > Ale o co ten profesor cisnie?
    > Bo jesli o schemat szkieletu sieci TP to niech sam go uzyska skoro taki
    > madry :)))

    Też mnie to właśnie zastanawia - może chciałby jeszcze przy okazji dostać
    "plan 5-cio letni" i listę płac?

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-03-15 11:56:39
    Od: wer <b...@n...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Też mnie to właśnie zastanawia - może chciałby jeszcze przy okazji dostać
    > "plan 5-cio letni" i listę płac?

    Lista płac to nie jest długa, ot, kilku prezesów, jakieś osoby od
    marketingu, za to lista faktur dla firm "zewnętrznych", przeważnie
    jednoosobowych, realizujących usługi dla TP sa bardzo długa.

    wer

  • 10. Data: 2008-03-20 17:05:41
    Od: "RP" <a...@...pl>

    > Czy ktos dysponuje linkiem do aktualnego schematu szkieletu sieci
    > polpak-t (wezly, przepustowosci, etc). Wygooglowanie czegos nowszego
    > niz 7 lat przekracza moje umiejetnosci, a profesor cisnie.

    Pewnie ten profesor, tak jak 90% ludzi w Polsce sadzi ze Internet,
    siec szkieletowa to tylko TPSA.
    Komunistyczne zalecialosci w spoleczenstwie na czym korzysta TPSA.
    RP.