  • 1. Data: 2008-03-10 21:51:17
    Temat: Jakie łącze dla osiedlówki zamiast TP DSL ?
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Aktualnie moja sieć posiada łącze 2048/512 kb/s i jest to niestety za
    mało przy rosnącej liczbie userów. TPSA twierdzi że nie ma możliwości
    technicznych na upgrade łącza. Region: południe Krakowa.
    Co polecacie w zamian? (Za kwotę <= 1kpln)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marek

  • 2. Data: 2008-03-10 22:14:30
    Temat: Re: Jakie łącze dla osiedlówki zamiast TP DSL ?
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 10.03.2008 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > technicznych na upgrade łącza. Region: południe Krakowa.
    > Co polecacie w zamian? (Za kwotę <= 1kpln)
    Może dogadanie się z jakąś większą osiedlówką? ;)
    Za 1k nie ma co oczekiwać super szybkich łącz. A przetransportowanie
    kilku mbit na nawet spore odległości to zbyt duży problem nie jest. Nie
    macie tam czegoś w stylu poznańskiego Perfektu? ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 3. Data: 2008-03-10 23:16:20
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> [...]
    > kilku mbit na nawet spore odległości to zbyt duży problem nie jest. Nie
    > macie tam czegoś w stylu poznańskiego Perfektu? ;)

    netia -> wimax

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2008-03-11 12:09:46
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> [...]
    > kilku mbit na nawet spore odległości to zbyt duży problem nie jest. Nie
    > macie tam czegoś w stylu poznańskiego Perfektu? ;)

    my na przykład nie mamy ale w tym roku będziemy robić :)

    futszaK

  • 5. Data: 2008-03-11 14:19:53
    Od: m...@g...com

    > my na przykład nie mamy ale w tym roku będziemy robić :)
    >
    > futszaK

    Ogladnalem ceny tego Perfektu i są ok. Niestety tylko Poznań i
    okolice.
    Jakieś inne propozycje?

    Marek

  • 6. Data: 2008-03-12 15:25:14
    Od: "Maar" <m...@n...spam.plusnet.pl>

    Użytkownik <

> [...]

    okolice.
    Jakieś inne propozycje?

    M> A GH Net ? Moze z nimi sproboj sie dogadac.

    Marek

  • 7. Data: 2008-03-13 14:45:10
    Od: markooff <m...@i...pl>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > technicznych na upgrade łącza. Region: południe Krakowa.
    > Co polecacie w zamian? (Za kwotę <= 1kpln)

    A nie mozecie wziasc drugiej DSLki (na drugiej linii) i agregowac po
    prostu ?

    O ile pamietam cennik (tym sie nie zajmuje) to 2 Mbit DSL przy umowie na
    24 mies to raptem 179 zl + 50 zl za doplate do podniesienia upstreamu z
    256 na 512 ... SPojawily sie tez odstatnio inne mozliwosci upgrade'u
    upstreamu .

    Pozdrawiam
    markooff

  • 8. Data: 2008-03-13 18:52:37
    Od: Przechodzien <t...@p...onet.pl>

    Witaj,

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > technicznych na upgrade łącza. Region: południe Krakowa.
    > Co polecacie w zamian? (Za kwotę <= 1kpln)
    Mam w jednej lokalizacji (okolice kapelanki) 4mb/4mb radiem z
    http://www.nsystem.pl/ i jest ok. Znaczy i lacze jest ok i cena...

    pozdr.

    Przechodzien