  • 1. Data: 2008-03-11 13:57:23
    Temat: symetryk w ZG
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    witam
    czy ktoś z "tubylców" odbiera w Zielonej Górze łącze Exatela (lub cokolwiek
    innego) w GPZ "ZielonyLas" ?

    __________________
    magicom
    Sławomir Chruściński
    tel. 607 633 387
    www.magicom.net.pl

  • 2. Data: 2008-03-11 17:46:40
    Temat: Re: symetryk w ZG
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

    > czy ktoś z "tubylców" odbiera w Zielonej Górze łącze Exatela (lub
    cokolwiek
    > innego) w GPZ "ZielonyLas" ?

    W Zielonej masz jeszcze do wyboru GTS Energis.

    Pozdr,
    K.

  • 3. Data: 2008-03-11 19:34:34
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Kuba pisze:
    > cokolwiek
    >>
    > W Zielonej masz jeszcze do wyboru GTS Energis.
    no i Zielman

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2008-03-11 19:36:07
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    icek pisze:

    > no i Zielman
    i kolejarzy takze

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2008-03-12 06:43:14
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | i kolejarzy takze

    wszystko fajnie tylko że i GTS i Zielman i TKT powiedzieli BMT :)

  • 6. Data: 2008-03-12 06:44:42
    Od: "marcin sz." <m...@i...mail>

    morion pisze:
    > Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko fajnie tylko że i GTS i Zielman i TKT powiedzieli BMT :)

    I Dialog.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2008-03-12 06:52:16
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    Użytkownik "marcin sz." <m...@i...mail> napisał w wiadomości

    | I Dialog.

    no nie zartuj... co moze dac dialog skoro u mnie sa problemy nawet z ich
    telefonia ;)

  • 8. Data: 2008-03-12 07:26:27
    Od: "marcin sz." <m...@i...mail>

    morion pisze:

    > no nie zartuj... co moze dac dialog skoro u mnie sa problemy nawet z ich
    > telefonia ;)

    Ja w Żarach szykuję się do podłączenia 10/10 (podejście światłem) i jak
    do tej pory sobie bardzo dialog chwalę.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2008-03-12 07:44:49
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    | Ja w Żarach szykuję się do podłączenia 10/10 (podejście światłem) i jak
    | do tej pory sobie bardzo dialog chwalę.

    u mnie swiatlo tylko w sferze marzen... Dialog podłacza telefony radiowo;)
    ech niby mieszkam w miescie wojewódzkim a infrastruktura jak w latach 80tych
    zeszłego wieku;)

  • 10. Data: 2008-03-12 12:23:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "marcin sz." <m...@i...mail> napisał w wiadomości

    > Ja w Żarach szykuję się do podłączenia 10/10 (podejście światłem) i jak do
    > tej pory sobie bardzo dialog chwalę.

    A kiedyś mówiłeś że Dialog u nas cienko działa.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/