  • 1. Data: 2009-05-30 07:36:27
    Temat: Problem z taryfikacją w pakietach internetowych SIMPLUS
    Od: X <m...@g...pl>

    Aktywowałem pakiet internetowy 25MB za 5zł w Nowym Simplusie (na starej
    platformie billingowej). Zgodnie z regulaminem, sesje internetowe
    łączone za pomocą punktu dostępowego WAP, taryfikowane powinny być co
    10kB z pakietu internetowego. Jakież moje zdziwienie było , kiedy po
    zakończonej sesji WAP (łączyłem się z internetem w mini-operze: download
    39kB, upload 5kB), zostałem obciążony z konta głównego za 5 paczek po
    10kB 20gr każda , czyli w sumie 1zł. Zadzwoniłem już do BOKu z
    reklamacją!!! Nie dość że wprowadzają nowe większe pakiety internetowe w
    Simplusie i taryfikacjeINTERNET co 100kB osobno za wysłane i odebrane
    dane, to jeszcze WAP taryfikowany jest z konta głównego!!!!!
    Są 2 regulaminy pakietów internetowych: w poprzednich taryfach (na
    starej platformie), i w nowych taryfach (Twój Profi, MixPlusIV, 36.6). W
    tym pierwszym jest informacja że niby 1MB WAPu jest taryfikowane jako
    10MB z internetu (dziwne). To w końcu jak ma być taryfikowana sesja WAP?
    Zawsze co 10kB z pakietu internetowego niezależnie od wybranej taryfy
    i wielkości pakietu internetowego????