  • 1. Data: 2009-05-30 10:33:09
    Temat: przejscie do innej sieci a karta SIM
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Nigdy jeszcze tego nie robiłem ;) Co się dzieje z moim obecnym SIMem gdy
    przenoszę numer? Dostaje nowy ze starym numerem, czy obecny zostaje
    jakoś przeprogramowany na numer z innej sieci? Chodzi mi głównie o to co
    się dzieje z kontaktami i smsami zapisanymi na karcie po przejściu.

  • 2. Data: 2009-05-30 10:52:54
    Temat: Re: przejscie do innej sieci a karta SIM
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "duplo" news:gvr25a$im5$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Nigdy jeszcze tego nie robiłem ;)

    Kiedyś musi być ten pierwszy raz :) Ale nie bój się najważniejsza jest
    odpowiednia atmosfera i chęci - po obu stronach ;)

    > Co się dzieje z moim obecnym SIMem gdy
    > przenoszę numer?

    Zostaje ci na pamiątkę :)

    > Dostaje nowy ze starym numerem, czy obecny zostaje
    > jakoś przeprogramowany na numer z innej sieci? Chodzi mi głównie o to co
    > się dzieje z kontaktami i smsami zapisanymi na karcie po przejściu.

    W przypadku przenoszenia numeru dostajesz od nowego operatora kartę SIM, na
    której operator "zapisze" ci twój nowy/stary numer.

  • 3. Data: 2009-05-30 11:07:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "duplo" <p...@9...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nigdy jeszcze tego nie robiłem ;) Co się dzieje z moim obecnym SIMem gdy
    > przenoszę numer?

    To co z nim zrobisz. Możesz wyrzucić, obrobić w ramkę na pamiątkę, wrzucić do
    kopa (jak jest od popa).

    Dostaje nowy ze starym numerem, czy obecny zostaje
    > jakoś przeprogramowany na numer z innej sieci?

    Dostajesz nowy z przypisanym numerem telefonu.

    Chodzi mi głównie o to co
    > się dzieje z kontaktami i smsami zapisanymi na karcie po przejściu.

    Najlepiej zgrać na komputer, albo do pamięci telefonu.

  • 4. Data: 2009-05-30 11:44:03
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    duplo pisze:
> [...]
    > jakoś przeprogramowany na numer z innej sieci? Chodzi mi głównie o to co
    > się dzieje z kontaktami i smsami zapisanymi na karcie po przejściu.

    Uściślę tylko poprzedników, że dostajesz nowy numer tymczasowy i dopiero
    jak stary operator zwolni twój numer (może to trwać nawet do 2 miesięcy)
    to nowy operator w ciągu 24 godzin podpina go pod kartę, na której był
    numer tymczasowy. Można nawet tego fizycznie nie zauważyć do momentu
    otrzymania sms'a z potwierdzeniem przełączenia numerów.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-05-30 11:58:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > numer tymczasowy. Można nawet tego fizycznie nie zauważyć do momentu
    > otrzymania sms'a z potwierdzeniem przełączenia numerów.

    Hmmmm, przenosilem mamie Tak-Taka do Fresha i nie bylo zadnego numeru
    tymczasowego.
    Poza tym niektorzy zbyt doslownie rozumieja pojecie "operator zapisuje Twon
    stary numer na nowa karte SIM" - na karcie SIM NIE MA zapisanego numeru
    abonenta!!!!! - jest on w systemie, gdzie jest skojarzony z numerem karty
    SIM (tym 19-cyfrowym). Na karcie *nigdzie* go nie ma - oczywiscie mozna
    samemu sobie go tam wpisac, jako "numer wlasny".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-30 12:24:05
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    SDD pisze:

    > Hmmmm, przenosilem mamie Tak-Taka do Fresha i nie bylo zadnego numeru
    > tymczasowego.

    Czekałeś aż Ci numer wyłączą?
    Mają na to 30 dni po podpisaniu dokumenty T1 (pełnomocnictwa handlowego)

    Przenosiłem z Play karta do Orange abo i musiałem czekać aż Play odda
    numer. Na czas przeprowadzki miałem w Orange numer tymczasowy.

    Używamy skrótów myślowych :)

  • 7. Data: 2009-05-30 12:33:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czekałeś aż Ci numer wyłączą?
    > Mają na to 30 dni po podpisaniu dokumenty T1 (pełnomocnictwa handlowego)

    To moze w abo. A prepaidzie calosc operacji zamyka sie w 7 dniach.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-05-30 12:43:20
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    SDD pisze:

    > To moze w abo. A prepaidzie calosc operacji zamyka sie w 7 dniach.

    Nie do końca bo operator ma 30 dni na zwolnienie numeru bez względu czy
    to prepaid czy tez postpaid.

    Może Ci się udało?

  • 9. Data: 2009-05-30 13:01:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Nie do końca bo operator ma 30 dni na zwolnienie numeru bez względu czy to
    > prepaid czy tez postpaid.

    Hmmmm - raczej wszedzie jak pisza, to tez pisza o 7 dniach. Teraz przenosze
    WP mobi - zobacze ile to potrwa, o ile wogole sie uda. Planuje jeszcze sobie
    przeniesc Orange (specjalnie w tym celu zakupiony starter - po to by miec -
    do pewnych zastosowan zakamuflowanego Playa :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-05-30 13:11:01
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    SDD pisze:

> [...]
    > przeniesc Orange (specjalnie w tym celu zakupiony starter - po to by miec -
    > do pewnych zastosowan zakamuflowanego Playa :)

    Ciekawostka
    http://www.money.pl/gospodarka/ngospodarka/telekomun
    ikacja/artykul/na;przeniesienie;numeru;telefonu;czek
    amy;najdluzej;w;unii,172,0,437676.html