  • 91. Data: 2017-03-07 08:43:47
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Współczuję. Ale to przechodzi kiedy dorośniesz :)

    A jak już przejdzie, to wtedy wolisz by kto Ciebie okradał?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 92. Data: 2017-03-07 08:45:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 00:03:05 +0100, JaNus napisał(a):

    > Sedno marksowego kretynizmu bierze się z krytyki własności prywatnej,
    > jako rzekomo niesprawiedliwej.

    Albo nic Marksa nie czytałeś albo masz kiełbie we łbie, albo kłamiesz.
    Sam tytuł powinien ci dać do myślenia.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 93. Data: 2017-03-07 08:47:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 08:25:12 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > Pierwszym punktem jest jak w każdym projekcie zatrudnienie ANALITYKÓW!!!

    Spoko. Zatrudniani są tylko nikt ich nie słucha.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 94. Data: 2017-03-07 08:49:19
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    BaSk wrote:

    > Cóż za spostrzegawczość! Że karierowicze, złodzieje, i pieczeniarze tak
    > polerują swe wypowiedzi, aby im wciąż rosły słupki.

    Dokładnie na tym polega zabawa. Przecież nie zagłosujesz na kogoś,
    kto mówi rzeczy, których nie chcesz słyszeć. :-)

    Od czasów dania obywatelom czynnego prawa wyborczego Polska ma
    *dokładnie taką* władzę, na jaką zasługuje. Nieprzerwanie od 27 lat.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 95. Data: 2017-03-07 08:51:42
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Dlatego zwykłem mawiać że komunizm to szlachetna i tragiczna pomyłka
    > ludzkości.

    Zaczynasz mnie autentycznie przerażać.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 96. Data: 2017-03-07 08:54:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 08:51:42 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Zaczynasz mnie autentycznie przerażać.

    Czym konkretnie? Tym że szlachetna czy tym że pomyłka? :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 97. Data: 2017-03-07 08:58:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 08:43:47 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > A jak już przejdzie, to wtedy wolisz by kto Ciebie okradał?
    Ten który przy okazji zrobi coś (lub więcej) dobrego albo mniej
    zaszkodzi. Spostrzec że "władza kradnie" to doprawdy dziecinada. A już
    że dlatego należy zaniechać udzielania się w demokratycznych procedurach
    to przedszkole. Ile ty masz lat? Serio pytam.

    > Pozdrawiam, Piotr
    Weź sobie zrób delimiter.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2017-03-07 09:08:26
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Ten który przy okazji zrobi coś (lub więcej) dobrego albo mniej
    > zaszkodzi.

    No więc nie widzę istotnej różnicy jakościowej.

    > Spostrzec że "władza kradnie" to doprawdy dziecinada. A już
    > że dlatego należy zaniechać udzielania się w demokratycznych procedurach
    > to przedszkole.

    Niby dlaczego "zaprzestać"? Wręcz przeciwnie, należy iść na całość.

    > Ile ty masz lat? Serio pytam.

    Siwy włos zaczyna się, niestety, sypać. A jaki to ma związek z tematem?

    > Weź sobie zrób delimiter.

    To nie sygnaturka, lecz pozdrowienia. Na życzenie mogę nie pozdrawiać.

    Piotr

  • 99. Data: 2017-03-07 09:12:01
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Czym konkretnie?

    Całokształtem.

    > Tym że szlachetna czy tym że pomyłka? :)

    A co jest szlachetnego w siłowym odbieraniu pieniędzy
    i innych wartościowych rzeczy ich prawowitym właścicielom,
    często przy tym ich mordując wraz z całymi rodzinami?

    Mamy inne definicje szlachetności.

    Piotr

  • 100. Data: 2017-03-07 09:15:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2017 09:08:26 +0100, Piotr Wyderski napisał(a):

    > No więc nie widzę istotnej różnicy jakościowej.
    No to najwyraźniej brak ci wiedzy. A skoro już nie lubisz jej zdobywać
    to wybieraj dla nieistotnych różnic ale wybieraj :)

    > Niby dlaczego "zaprzestać"? Wręcz przeciwnie, należy iść na całość.
    To znaczy?

    > Siwy włos zaczyna się, niestety, sypać. A jaki to ma związek z tematem?
    Niektórzy nigdy nie dorastają :)

    > To nie sygnaturka, lecz pozdrowienia. Na życzenie mogę nie pozdrawiać.
    Było by miło. Nie musiałbym wycinać pozdrowień czy podpisu. Usenet ma
    zasady, słyszałeś?

    --
    Jacek
    I hate haters.