  • 1. Data: 2017-02-27 23:06:56
    Temat: Szybko! Odpalajcie muzykę Vadera, Gorgoroth, itd...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ...albo chociaż jakieś ostre techno-trance...
    ...albowiem to cacko ociepli brzmienie i nawet pozwoli się zrelaksować przy
    (takiej) "muzyce"!
    http://allegro.pl/przedwzmacniacz-lampowy-stereo-i63
    04927255.html
    Pełny czilałt! :P

    Nie odnosicie wrażenia, że gość nie bardzo wie, co sprzedaje?
    Czy tylko ja się tego czepiam, jak "ałdjowódó" jakiegoś...? :P
    Sory, nie mogłem się powstrzymać...

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz

  • 2. Data: 2017-02-27 23:56:02
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2017-02-27 o 23:06, HF5BS pisze:

    > http://allegro.pl/przedwzmacniacz-lampowy-stereo-i63
    04927255.html
    > Pełny czilałt! :P

    Patrzę na ten schemat i jakoś tak nie czuję tego układu.
    http://4.bp.blogspot.com/-Ld7neT1Cf5I/Up9EvnUrniI/AA
    AAAAAAPBc/Uaf0MW_q3n4/s1600/6N3_schematic.jpg

    Podwajacz napięcia, bez obciążenia wyjdzie z 34V, ograniczenie prądu na
    20 mA, ale po co za "stabilizatorem" rezystor 330R ?
    6.8K+220uF tworzą jakiś tam filtr, ale jego napięcie jest większe od
    wyjściowego przy ujemnej połówce zasilającej więc tętnienia przechodzą
    na wyjście.
    Ten zasilacz bez tych tranzystorów chyba też by tak samo działał...

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2017-02-28 07:50:09
    Od: OWL <n...@n...org>

    W dniu 2017-02-27 o 23:06, HF5BS pisze:
    > przy (takiej) "muzyce"!
    > http://allegro.pl/przedwzmacniacz-lampowy-stereo-i63
    04927255.html
    > Pełny czilałt! :P

    Pierwszy raz widzę wejścia i wyjścia sygnału na "terminal blockach" -
    kompletnie mi to nie pasuje a nawet trochę mnie to "odrzuca"

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 4. Data: 2017-02-28 09:33:10
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "OWL" <n...@n...org> napisał w wiadomości
    04927255.html

    > Pierwszy raz widzę wejścia i wyjścia sygnału na "terminal blockach" -
    > kompletnie mi to nie pasuje a nawet trochę mnie to "odrzuca"

    A jeszcze http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/frank/sheets/113/
    6/6N3P.pdf
    charakterystyki lampy... i jak to ma się do naszego "cudownego" układu? Bo
    wydaje mi się cuś, że tu wysokiej jakości to jednak nie będzie za bardzo...
    (choćby z powodu wchodzenia w sytuację, że przez siatkę zaczyna płynąć prąd
    (mały, bo mały, ale...), a tego, jak wiemy, układy lampowe niespecjalnie
    lubią)... albo spędzają to gdzieś pod spód charakterystyk, gdzie raczej
    spodziewałbym się zatkania lampy... nie wiem... jakoś mi się to nie klei do
    kupy, samo jest kupą... 30V (mało...) i to jeszcze ze źródla prądowego...
    Hmm... Ale ja taki staroswiecki jestem i głupi, a ostatnio mało spałem, stąd
    mi się tak pier..., no, miesza...

  • 5. Data: 2017-02-28 15:50:09
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > A jeszcze http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/frank/sheets/113/
    6/6N3P.pdf
    > charakterystyki lampy... i jak to ma się do naszego "cudownego" układu?

    Nikt nie napisał, że on jest cudowny lub liniowy.

    Ale lampa jest lampa, widzą "lampa" i myślą "o, magia, kupię sobie, będę
    miał LAMPOWE BRZMIENIE".

    Natomiast tego zasilacza bym się wstydził.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2017-02-28 18:24:20
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 27.02.2017 o 23:06, HF5BS pisze:
    > ...albo chociaż jakieś ostre techno-trance...
    > ...albowiem to cacko ociepli brzmienie i nawet pozwoli się zrelaksować
> [...]

    Hehe, to jest dobry fragment:
    "Można go wpiąć pomiedzy słuchane urządzenie (np.CD) a wzmacniacz"
    A ja głupi zawsze słucham muzyki.

    > Nie odnosicie wrażenia, że gość nie bardzo wie, co sprzedaje?
    > Czy tylko ja się tego czepiam, jak "ałdjowódó" jakiegoś...? :P
    > Sory, nie mogłem się powstrzymać...

    On chyba akurat wie, ale patrzcie na taki hit:
    http://tinyurl.com/zh8feql
    Nie wiem czemu, ale pierwsze moje skojarzenie to pokrętło od kuchenki
    gazowej.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2017-02-28 19:46:02
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ale lampa jest lampa, widzą "lampa" i myślą "o, magia, kupię sobie, będę
    > miał LAMPOWE BRZMIENIE".
    >
    > Natomiast tego zasilacza bym się wstydził.

    To drobiazg. Najważniejsza jest LED-ka w cokole :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2017-02-28 20:01:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-02-28 18:24, Jakub Rakus wrote:
    (ciap)

    > On chyba akurat wie, ale patrzcie na taki hit:
    > http://tinyurl.com/zh8feql
    > Nie wiem czemu, ale pierwsze moje skojarzenie to pokrętło od kuchenki
    > gazowej.

    Nie znasz się ;-)
    To "cultowe" pokrętło typu "łeb kurczaka",
    dodaje klimatu...

    Włodek

  • 9. Data: 2017-02-28 20:38:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak starej daty jestes to powinienes wiedziec ze w lampach jak sie obniza napiecie
    anodowe to wzmocnienie spada wolniej niz szumy.

  • 10. Data: 2017-02-28 21:13:12
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Jak starej daty jestes to powinienes wiedziec ze w lampach jak sie obniza napiecie
    anodowe to wzmocnienie spada wolniej niz szumy.

    Wzmocnienie? We wtórniku?

    Pozdrawiam

    DD