  • 1. Data: 2012-11-21 17:37:40
    Temat: skrzyżowanie - kierunkowskazy
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Taka sytuacja na drodze:
    https://maps.google.com/maps?q=&ll=52.417145,16.9397
    3&z=20
    na którym pasie należy migać, w jakiej sytuacji i dlaczego?

    Michoo

  • 2. Data: 2012-11-21 18:56:52
    Temat: Re: skrzyżowanie - kierunkowskazy
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Taka sytuacja na drodze:
    > https://maps.google.com/maps?q=&ll=52.417145,16.9397
    3&z=20
    > na którym pasie należy migać, w jakiej sytuacji i dlaczego?

    Nie wyglada, ze mozna tam zawracac, wiec nie migalbym w ogole :P

    sz.

  • 3. Data: 2012-11-21 19:04:00
    Od: <7...@5...190400.invalid> (Tom N)

    Michoo w

    > Taka sytuacja na drodze:
    > https://maps.google.com/maps?q=&ll=52.417145,16.9397
    3&z=20
    > na którym pasie należy migać,

    Na każdym...

    > w jakiej sytuacji

    ...przed zamiarem opuszczenia pasa ruchu, którym aktualnie pojazd sie
    porusza (w tym wjechaniem na pobocze/wysepki/trawniki)

    > i dlaczego?

    Bo tak stanowią przepisy.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2012-11-21 19:08:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ...przed zamiarem opuszczenia pasa ruchu, którym aktualnie pojazd sie
    > porusza (w tym wjechaniem na pobocze/wysepki/trawniki)

    A gdzie my tam opuszczamy pas ruchu ?

    sz.

  • 5. Data: 2012-11-21 19:13:48
    Od: <2...@1...191348.invalid> (Tom N)

    szufla w

    > A gdzie my tam opuszczamy pas ruchu ?

    Pisałem o zamiarze, możliwości opuszczenia pasa ruchu (zgodnych lub nie z
    przepisami) widać tam wiele. Jeszcze jakieś pytania masz?

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2012-11-21 19:21:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jeszcze jakieś pytania masz?

    Nie.

    sz.

  • 7. Data: 2012-11-22 09:36:06

    Wed, 21 Nov 2012 17:37:40 +0100, w <k8j0c7$5hc$1@mx1.internetia.pl>, Michoo
    <m...@v...pl> napisał(-a):

    > Taka sytuacja na drodze:
    > https://maps.google.com/maps?q=&ll=52.417145,16.9397
    3&z=20
    > na którym pasie należy migać, w jakiej sytuacji i dlaczego?

    Migałbym chyba tylko jadąc z dołu w lewo.