  • 1. Data: 2017-12-29 18:57:59
    Temat: smart watch, smart band wirst band - odradzam.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    Najprostsze urządzenie, ekran oled, w słońcu marnie, w nocy dośc mocno
    daje po oczach. sam się wyłącza, czyli jest czarny, nie wiadomo która
    godzina. załącza się po dotyku, albo przy ruchu ręką - jakim nie wiem.
    jeden guzik dotykowy. nawigacja to koszmar. NIE można ustawić zegara.
    Czyli już musze miec telefon i smartwatcha. po zainstalowaniu
    oprogramowania, sparowaniu opaska dostaje informacje o czasie i
    prawidłowo go wyświetla. krokomierz działa, ale.... nie można go
    skasować. zato o północy sam się skasuje. (skasować można telefonem).
    powiadomienie o przychodzącej rozmowie - niedziała. znaczy wyświetla
    unknown. bateria w telefonie znika z powodu nowego działającego w tle
    oprogramowania dużo szybciej. program jest pierwszy na liście pożeraczy
    energii.
    podsumowując. powiadomienie nie działa tak jak powinno. krokomierz tak,
    ale bez możliwości skasowania, więc taka zabawka trochę i tyle. można
    powiedzieć, to skasuj kroki telfonem, ale w takim razie telefon może byc
    krokomierzem, więc po co opaska?
    drugie urządenie, bardziej markowe s1. powiadomienie działa jak nalezy.
    tu plus. krokomierz - tak jak powyżej - kasowanie z telefonu. puls
    mierzy, choć nie wiem czy dobrze. gdyby nie drenaż baterii - moze by coś
    z tego było. No i trzeba pamiętać o doładowywaniu raz na tydzień
    trzecie urządzenie niema wymienionej wyżej wady. ma baterie guzikową
    która ma wg zapewnieni starczyć na rok. smart watch no1f3 wygląda jak
    zegarek. wyświetlacz lcd działa cały czas - jak w zegarku. można ustawić
    czas bez telefonu. można ustawić alarm, ale nie mozna go wyłączyć. że
    jak? no tak jak napisałem. gorzej jest. jak wypika alarm, to jutro już
    jest nieaktywny. trzeba by go przestawiać codzieńnie o minutę w przód i
    tył. krokomierz - jak wyzej. działa , bez możliwości skasowania, choć
    zegarek ma guzik reset!!!!111jedenjeden
    teraz dygresja. wiecie jak czuje się facet który ma na ręce 3
    smartwatche z krokomierzami? A wiecie że po powrocie ze spaceru
    krokomierze wskazują 2,9 tyś 3,5 tyś i4,9 tyś? fajnie co nie?
    Na ekranie telefonu są ikonki powiadamiajace o zdarzeniach. są
    wszystkie. skoro mogą być, istnieją - to są. wiec widac koperte sma,
    telefon, kroki, stoper..... wszystko co może wyświetlić wyświetlacz się
    świeci. a jak _powiadamia_ to miga. miga coś o wielkości mniejszej niż
    przekrój zapałki. sory. czy coś jest, w danym miejscu czy nie, jeszcze
    widzę, ale z 15 ikonek, jendą migającą z 30 cm - już nie. tzn ja ją
    widzę, jak wiem czego szukać. ale jak to ma być powiadomienie o
    nieodebrane rozmowie - niema szans zeby m zauważył. no i najlepsze.
    jeśli wyjdę z zasięgu tego zegarka, i wrócę - już się nie łączy. zero
    możliwości w andku 4.4. od 5.1 daje radę się połączyć ponownie.
    na koniec jeszcze jedna funkcja w której tak naprawdę pokładałem
    największe nadzieje. powiadomienie o zgubionym/pozostawionym tlefonie
    zegarku. czyli jak wychodze z domu z zegarkiem, ale bez telefonu -
    powiadomi. robi to. tyle że zasięg blututta niskoenegetycznego jest pi
    razy oko 2m w otwartej przestrzeni, metr w zabudowanej. tak więc jak idę
    sikać to zegarek drze ryja. wyłączyłem pierwszego dnia.

    niemam na celu wyśmiewanie smartwatchy. jestem sobie w stanie wyobrazić
    że sportowcy, może jacyś inni ludzie skorzystają z tego. Pisze to, aby
    osoby zasnanawiajace się nad zakupem, nie zakładały, ze jeśli coś ma
    słowo "zegarek" w nazwie to pokazuje czas który można ustawić. że jeśli
    coś ma alarm w spisie funkcji - to zadziała bez telefonu (bo z telefonem
    też mam alarm i zegarka nie potrzebuje)
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2018-01-03 00:10:08
    Temat: Re: smart watch, smart band wirst band - odradzam.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:p25vnb$8od$1@dont-email.me
    > witam
    [cut]
    > Pozdrawiam
    > ToMasz

    Kup coś co jest powyżej +/-500zł w "ogólnej sprzedaży" znaczy nie w wywindowanej
    cenie :)
    Wynalazki za +/- 100zł tak majo.
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+