  • 1. Data: 2017-12-27 22:45:30
    Temat: Windows 10 Mobile - nagrywanie rozmów / historia lubi się powtarzać
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Do niedawna można było nagrywać rozmowy na telefonach/smartfonach z
    Windows 10 Mobile według tej instrukcji -
    <https://answers.microsoft.com/pl-pl/mobiledevices/f
    orum/mdlumia-mdw10phone/jak-nagrywa%C4%87-rozmowy-w-
    systemie-windows-10/4097ccba-8be4-497d-8c23-05e78e0d
    dbbd?auth=1>

    Potem, po którejś aktualizacji ta możliwość zniknęła, potem po którejś
    kolejnej znów ją przywrócili, a teraz widzę, że od tygodnia (dwóch?,
    trzech?) brakuje tej opcji.

    Czy ktoś wie, co się dzieje? Tzn. czy ma ją u siebie, w opcjach
    telefonu/smartfonu? Ja jej w MS Lumii 550, której używam nie znajduję.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-12-28 22:04:16
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 2017-12-27 o 22:45, Krystek napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy ktoś wie, co się dzieje? Tzn. czy ma ją u siebie, w opcjach
    > telefonu/smartfonu? Ja jej w MS Lumii 550, której używam nie znajduję.
    W mojej Lumi 950 XL nadal jest ta opcja. Wersja systemu 1709.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2017-12-28 23:25:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-12-28 22:04, Mark pisze:
    orum/mdlumia-mdw10phone/jak-nagrywa%C4%87-rozmowy-w-
    systemie-windows-10/4097ccba-8be4-497d-8c23-05e78e0d
    dbbd?auth=1>

    > W mojej Lumi 950 XL nadal jest ta opcja. Wersja systemu 1709.

    Zrobiłem soft reset smartfonu (karta SD musiała zostać naprawiona), a
    następnie wyłączyłem przyciskiem i ponownie go włączyłem. Opcja
    nagrywania znów pojawiła się.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2018-01-21 03:01:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2017-12-28 o 22:04, Mark pisze:
    orum/mdlumia-mdw10phone/jak-nagrywa%C4%87-rozmowy-w-
    systemie-windows-10/4097ccba-8be4-497d-8c23-05e78e0d
    dbbd?auth=1>

    > W mojej Lumi 950 XL nadal jest ta opcja. Wersja systemu 1709.

    Nie mam tej opcji w Samsungu, ale może jak włączę dyktafon w czasie
    rozmowy to rozmowa się nagra? Chyba tylko moje gadanie.
    A może jest jakaś aplikacja do nagrywania w androidzie Samsunga?

    --
    animka