  • 1. Data: 2017-12-28 11:01:11
    Temat: Android - Czy się da?
    Od: z <...@...pl>

    Czy można na dzień dzisiejszy kazać urządzeniu z androidem uruchamiać
    się kiedy zostanie podłączone do ładowarki (znaczy kiedy na kablu pojawi
    się napięcie)?
    Kiedyś wyczytałem że NIE bo to jest sprzeczne z założeniami androida?
    Jak jest dziś?

  • 2. Data: 2017-12-28 22:58:03
    Temat: Re: Android - Czy się da?
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 28.12.2017 o 11:01, z pisze:
    > uruchamiać się kiedy zostanie podłączone do ładowarki

    Programy (niekoniecznie szpiegujące - nawet przeglądarka) mają możliwość
    odczytywać %% baterii. Ale nie umiem podać tytułu programu, który z tego
    czyni opisany użytek...

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2017-12-29 12:10:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Dec 2017 11:01:11 +0100, z <...@...pl> wrote:
> [...]
    > uruchamiać
    > się kiedy zostanie podłączone do ładowarki (znaczy kiedy na kablu

    Tak, da się jeśli masz roota. Szukaj pod hasłem playlpm.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-12-29 13:15:32

    W dniu 2017-12-29 o 12:10, Marek pisze:
    > Tak, da się jeśli masz roota. Szukaj pod hasłem playlpm.

    Myślisz że na tablecie Dell Venue z androidem 4.cośtam da się cokolwiek
    w kwestii systemu pogrzebać?