  • 1. Data: 2017-12-30 19:09:57
    Temat: wolna pamięć 0B
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    telefon z androidem
    podłączam do kompa i w onie pisze mi "wolne miejsce na dysku 0B"
    mimo to, da się na przykład robić zdjęcia...

    Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2017-12-30 19:57:28
    Temat: Re: wolna pamięć 0B
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 30.12.2017 o 19:09, denat 'POPIS/EU pisze:
    > telefon z androidem
    > podłączam do kompa i w onie pisze mi "wolne miejsce na dysku 0B"
    > mimo to, da się na przykład robić zdjęcia...
    >
    > Ktoś pomoże?
    Nie wiem, czy moje podejrzenia sa prawdziwe, ale skoro Android to Linux,
    to pewnie zachowuje sie podobniee jak Linux, a na Linuksie jesli dobrze
    pamietam eprzy tworzeniu systemu plikow jest rezerwpowane dodatkowe
    emiejsce ktore nie jest liczone eprzez system, ale fizycznie mozna je
    wykorzystac. Nie raz sie z takim czyms spotkalem, ze poleceniee df
    ppokazywalo brak miejsca, a moglem nadal skopiowac kilkaset MB. Nie znam
    szczegolow, wiec nie wypowiem sie.

  • 3. Data: 2017-12-30 20:48:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.12.2017 o 19:09, denat 'POPIS/EU pisze:
    > telefon z androidem
    > podłączam do kompa i w onie pisze mi "wolne miejsce na dysku 0B"
    z ilu mb dysku jest zero wolne? To by ułatwiło diagnostykę

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-12-31 12:38:52
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzieki Panowie

    a tej zakładce co informuje,że brak pamięci,
    pisze, że 7,79GB zajęte z 8GB całości