  • 1. Data: 2016-09-09 15:49:54
    Temat: smartfon - video vs gps
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    zanabylem takiego chinczyka doogee ht6, wszystko na pokladzie ma co ma miec,
    zajefajnie dużą baterie. Ale napotkalem zgrzyta - jesli odpalam nagrywanie video
    dowolnym programem stopniowo w kilka sekund spada, praktycznie do zera, sila sygnałów
    gps-u.

    Cos tam sieje zakłóceniami? Raczej nie sadze, zeby to strona informatyczna za tym
    stala.
    Co obstawiacie?

    b.

  • 2. Data: 2016-09-09 20:10:21
    Temat: Re: smartfon - video vs gps
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Budyń pisze:
> [...]
    gps-u.

    > Cos tam sieje zakłóceniami? Raczej nie sadze, zeby to strona informatyczna za tym

    Połóż obok antena w antenę drugiego fona z GPS to się wyda, raczej
    obstawiałbym sianie po zasilaniu, wtedy kilka kondensatorków w
    odpowiednich miejscach może pomóc.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2016-09-11 09:46:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 9 września 2016 20:10:37 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
> [...]
    gps-u.

    > Połóż obok antena w antenę drugiego fona z GPS to się wyda,

    zakłócen drugiego smartfona nie stwierdzono, zatem zostaje zasilanie.

    >raczej
    > obstawiałbym sianie po zasilaniu, wtedy kilka kondensatorków w
    > odpowiednich miejscach może pomóc.

    tak czysto teoretycznie - daloby rady cokolwiek zmiescic z tak zageszczonej
    konstrukcji?

    b.

  • 4. Data: 2016-09-11 14:02:51
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Budyń pisze:
    [..]
    > tak czysto teoretycznie - daloby rady cokolwiek zmiescic z tak zageszczonej
    konstrukcji?

    Kwestia indywidualna, może miejsce na kondensatory jest tylko fabryka
    ich nie wsadziła a może nawet i wsadziła tylko element jest wadliwy. W
    tym tygodniu naprawiłem pierońsko drogi sterownik który dostał
    upływności na kondensatorze SMD filtrującym zasilanie zegara
    transceivera optycznego.