  • 1. Data: 2016-09-09 14:13:08
    Temat: tacka do segregatora - ktoś używa ?
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Czy ktoś używa takich tacek do segregatora ?

    https://media.conrad.com/medias/global/ce/7000_7999/
    7800/7880/7888/419150_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

    Pomysł mi się ogólnie podoba bo sporo tych przegródek. Zastanawiam się
    tylko czy w praktyce
    co 3 otwarcie nie kończy się wysypaniem wszystkiego na podłogę. Ja
    jestem dosyć nerwowy i
    jak nie uda się otworzyć po sekundzie to zaczynam szarpać.

    Co o tym myślicie ? (nie o moim byciu nerwowym tylko o tym patencie).

  • 2. Data: 2016-09-09 17:09:46
    Temat: Re: tacka do segregatora - ktoś używa ?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-09 o 14:13, kriters pisze:
> [...]
    > jak nie uda się otworzyć po sekundzie to zaczynam szarpać.
    >
    > Co o tym myślicie ? (nie o moim byciu nerwowym tylko o tym patencie).

    zajebisty pomysł, aby nauczyć się powstrzymywać nerwy :)

    a.

  • 3. Data: 2016-09-09 20:16:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    kriters pisze:
> [...]
    > jak nie uda się otworzyć po sekundzie to zaczynam szarpać.
    >
    > Co o tym myślicie ? (nie o moim byciu nerwowym tylko o tym patencie).

    Mamy takie cusia w pracy, trzymamy tam oporniki przewlekane. Dobre do
    rzeczy po które rzadko się sięga.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2016-09-10 02:00:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 09.09.2016 o 14:13, kriters pisze:
    > Witam. Czy ktoś używa takich tacek do segregatora ?
    >
    > https://media.conrad.com/medias/global/ce/7000_7999/
    7800/7880/7888/419150_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

    https://www.conrad.pl/Tacka-na-asortyment,-Weltron,-
    32-przegr%C3%B3dki,-305-x-231-x-16,8-mm,-przezroczys
    ta.htm?websale8=conrad&pi=419150

    Tak trzeba było zapodać, bo inaczej nie wiadomo co i za ile...

    Jeżeli toto nie ma zamykania "od góry" - a chyba nie ma, to imo dla
    masochistów, którzy mają dwa tryby działania; "wolny" i "wolniejszy".

    Elementy trzymam w oryginalnych torebkach (niestety, zajmuje to miejsce.
    malutkie szufladki, średnie, duże i wielkie :)

    A trochę podręcznej drobnicy SMD mam w pojemniczkach tego typu;

    http://www.tme.eu/pl/details/nb-box18b/pojemniki-i-p
    udelka/newbrand/

    I mimo, że zamykane, pewnego razu kolega wywalił takie coś z rezystorami
    1206. Oczywiście całą tą górkę trzeba było wyrzucić, bo marnowanie czasu
    na pracę Kopciuszka i przebieranie byłoby droższe niż te elementy :)

    Niby fajne takie coś "do segreagatora" ale w praktyce nie wyobrażam
    sobie. Jeżeli to nie jest zamykane, to nawet jak leży "płasko" jest
    problem - bo jak podnieść wyższe bez odchylania ?

    A jak ktoś się pomyli i postawi pionowo, no to pozamiatane :)
    Cena też mało atrakcyjna.

  • 5. Data: 2016-09-10 11:29:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:

    7800/7880/7888/419150_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

    > https://www.conrad.pl/Tacka-na-asortyment,-Weltron,-
    32-przegr%C3%B3dki,-305-x-231-x-16,8-mm,-przezroczys
    ta.htm?websale8=conrad&pi=419150

    A, takie to.. to te nasze mają indywidualne zamknięcia na poszczególnych
    komorach, zatrzaskowe, przy otwieraniu cała taca podskakuje i zawartość
    lubi wyskoczyć.

  • 6. Data: 2016-09-10 19:43:28
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-09-09 14:13, kriters wrote:
> [...]
    > jak nie uda się otworzyć po sekundzie to zaczynam szarpać.
    >
    > Co o tym myślicie ? (nie o moim byciu nerwowym tylko o tym patencie)

    Dzięki za odpowiedzi. To chyba jednak nie jest dobre rozwiązanie.

  • 7. Data: 2016-09-12 17:31:08
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 10.09.2016 um 19:43 schrieb kriters:

    7800/7880/7888/419150_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

    > Dzięki za odpowiedzi. To chyba jednak nie jest dobre rozwiązanie.

    To jest rozwiązanie analne, czyli do dupy. W poprzedniej pracy mój
    poprzednik kupił zestaw oporników przewlekanych E24 w dwóch
    segregatorach, właśnie u pana Conrada. Jak napisał tu kolega, dobre do
    oporników przewlekanych, które używasz raz na rok, 390k, na przykład
    ;-). Przy częstszym stosowaniu można ocipieć, bo otwierają się nie kiedy
    chcesz, tylko kiedy one chcą.

    Waldek