  • 11. Data: 2018-09-18 13:30:52
    Temat: Re: smartfon z dobrym aparatem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-09-18 o 13:13, Smok Eustachy pisze:

    > Nie pisałeś, za ile
    Pisał, pisał. :-)

    Robert

  • 12. Data: 2018-09-18 20:54:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-17 o 14:18, kacepr pisze:
    > acha cena do ok 1000 zł za uzywke

    Sorry ale nie napisałeś że ma być z androidem to polecam Lumię 1020 :-)

    Jak masz aż tyle kasy do wydania na telefon (dla mnie to głupota) to weź
    kiedyś do reki (może kup za grosze) taką lumię i zobaczysz że świat
    mógłby być lepszy, życie łatwiejsze a zdjęcia lepsze.
    Ale tępe dzidy zarżnęły taki piękny system (piszę o W8.1 oczywiście)

  • 13. Data: 2018-09-19 14:19:19
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-09-17 o 08:42, kacepr pisze:
    > witam
    > poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

    Galaxy S7 do 1000LN kupisz. Zdjęcia lepiej niż przyzwoite

  • 14. Data: 2018-09-19 22:06:46
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-09-17 o 08:42, kacepr pisze:
    > witam
    > poszukuje telefonu z dobrym aparatem - jaki polecacie ?

    To może poszukaj aparatu z funkcją telefonu?

  • 15. Data: 2018-09-20 09:12:54
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 19.09.2018 o 21:18, Junta EUdSSR pisze:

    > s7 - przyzwoite
    > s9+ - więcej niż przyzwoite

    widzisz... dlamnie przyzwolite zdjęcie czegoś, nie pejzaż, to takie, w
    ktorym fotografowany przedmiot jest ostry, reszta nie. do tego jest
    potrzebna władza nad głębią ostrości, której aparaty w telefonach nie
    mają. praktycznie nie mają. Małą głębię ostrości można zasymulować
    łącząc fotki z 2 obiektywów. tyle że to się sprawdza jedynie w
    fotografiach portretowych. samochodu, roweru, pianina - tak nie
    sfotografujesz. mimo wszystko, wolałbym mieć w telefonie dwa obiektywy i
    możliwość robienia ładnych portretowych, (albo obiektów wielkości połowy
    człowieka)zdjęc, niż jeden 100mega pixeowy obiektyw

    jak w tym kontekscie wypada s9+?

    ToMasz

  • 16. Data: 2018-09-20 15:45:37
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 17. Data: 2018-09-20 15:54:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.09.2018 o 15:45, Chris pisze:

    > https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews

    dziękuję za link, ale z niego nic nie wynika. prosiłem kiedyś (nie
    pamiętam czy tu czy na grupie foto) o fotkę z rozmyciem (bokeh?) ale
    większego obiektu np samochodu. któryś xiaomi totalnie się na tym
    zadaniu wysypał. przedmioty były rozmyte lub nie bez względu na
    odległość od aparatu. Więc w tej kwestii dwa obiektywy leżą i kwiczą.

    ToMasz

  • 18. Data: 2018-09-22 23:44:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Sep 2018 15:54:19 +0200, w <po08qc$f3r$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > zadaniu wysypał. przedmioty były rozmyte lub nie bez względu na
    > odległość od aparatu. Więc w tej kwestii dwa obiektywy leżą i kwiczą.

    Ja nie mam pojęcia o bokeh (nie używam), ale mam 1 fotkę i jestem ciekawy jak
    wypada na tle innych:
    http://i64.tinypic.com/9islja.png

  • 19. Data: 2018-09-22 23:49:03

    Sat, 22 Sep 2018 23:44:28 +0200, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Ja nie mam pojęcia o bokeh (nie używam), ale mam 1 fotkę i jestem ciekawy jak
    > wypada na tle innych:
    > http://i64.tinypic.com/9islja.png

    Tu lepsza wersja:
    http://i64.tinypic.com/sx0siv.jpg